Ik weet het, het is misschien een beetje snel maar het begint bij mij al weer te kriebelen voor een tweede. Wie had/heeft dit ook snel? Of hoort dit nog een beetje bij de zwangerschapshormonen cq. ontzwangeren?
Heeeeeeel herkenbaar, en ik heb het nog sneller dan jij . Verstand zegt, doe niet zo stom, je moet nog helemaal wennen aan deze, maar gevoel zegt dat ik het zwanger zijn nu al mis en er eigenlijk best nog 1 bij kan . Denk dat mn man er niet zo over denkt trouwens, die van jou? xxx
Haha soms wel, heel erg eigenlijk Maar aan de andere kant. Heb m'n handen nu al vol met 2 baby's. We hebben afgesproken dat we willen wachten tot de meiden naar school gaan, dus als ze ongeveer 4 jaar zijn. Dus moet nog ff geduld hebben ps. Het gaat me niet om het zwanger zijn, want zo'n pretje vond ik dat niet, en de bevalling moet ik al helemaal niet aan denken
Ik herken het niet... Voor mij hoeft het voorlopig helemaal niet meer Misschien dat ik er over een aantal jaartjes anders over denk, maar voor nu houden we het lekker bij deze.
heel herkenbaar mijn mannetje heeft zoiets van nee hoef niet meer maar ik zou het al wel weer willen hoor.
Ik weet wel zeker dat ik een tweede wil. Meer ik weet ook zeker dat dat voorlopig nog niet het geval is!
nou voor mij hoeft het voorlopig ook niet echt! ik wil lekker genieten van ons gezinnetje nu en dan over een paar jaar misschien wel een 2e erbij maar ja wat moeder natuur ons brengt is altijd weer een verassing
Jeeee wat vroeg Echt sirieus? Je kleintje is pas 4mnd, je lichaam is nog helemaal niet hersteld, staat minstens een jaar voor! jessica
hier kriebelt het ook hoor af en toe.. caithlin..wat een prachtige meiden! is het niet vreselijk zwaar? heb echt respect voor moeders met tweelingen..het lijkt me zo zwaar..
heel herkenbaar hier ook hoor.... Onze derde man is er nog maar net en we zijn nu al bezig of ons gezinnetje zo compleet is of dat we toch nog een 4de willen Als het ons gegeven is natuulijk....
same here... ik had het eigenlijk al een paar weken nadat Enzo er was. En nu heb ik het nog steeds. Ik zit nog met mijn studie erbij, anders waren we alweer van start gegaan Dus erg herkenbaar wizard!
hier begon het ook na 2,5 a 3 maand flink te kriebelen, en dat is nogsteeds zo. alleen heb ik een man die het liefst ook NU al een 2e wil hihi ik zit echter net als dewie met een studie, ik wil eigenlijk in sept weer starten en mn studie duurt 1,5 a 2 jaar. ik zit echter stiekem al wel naar tussenwegen te zoeken haha bijv. in januari 2008 met de pil stoppen zodat ik het lopende studiejaar nog af kan maken en dan evt. een jaartje er tussenuit als de kleine er is. maar anderzijds ist handiger om dan in sept. 2008 te stoppen met de pil en zo'n strak studieschema te volgen dat ik ook echt na 1,5 jaar klaar ben, en dus hoogzwanger kan afstuderen ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben, maar hoop dat ik het nog uit kan stellen tot sept 2008
Soms wel, vooral omdat we zo'n makkelijk kind hebben. Maar ik wacht nog wel een paar jaar hoor, want ik wil er maar 2, als het lukt, en anders ben ik op mijn 26e al 'klaar' zeg maar.
Nou ik wacht ook nog even hoor. Ik vind het nu nog veel te leuk om te genieten van onze kleine vent. En ik ben bang dat als je eenmaal zwanger bent, je niet goed meer kunt genieten van je andere kleine, en vind hem nog zo jong/klein. Ik wacht sowieso af totdat hij een jaar is, en dan zien we wel verder. En een zwangerschap is voor mij ook niet zo'n pretje, want ik heb een dubbele baarmoeder, dus is het niet geheel zonder consequenties. Ik heb veel kans op miskramen, vroeggeboorte en stuitbevalling. Ik zie er nu nog niet zo heel erg tegenop, omdat ik er nog niet mee bezig ben, maar ik weet dat het voor mij niet zo'n mooie zwangerschap zal worden. Ons ventje is nu een heel makkelijk kindje, daar zou het zeker niet aan liggen. Integendeel hier wil ik er wel 10 van
Nou ik wacht ook nog even hoor. Ik vind het nu nog veel te leuk om te genieten van onze kleine vent. En ik ben bang dat als je eenmaal zwanger bent, je niet goed meer kunt genieten van je andere kleine, en vind hem nog zo jong/klein. Ik wacht sowieso af totdat hij een jaar is, en dan zien we wel verder. En een zwangerschap is voor mij ook niet zo'n pretje, want ik heb een dubbele baarmoeder, dus is het niet geheel zonder consequenties. Ik heb veel kans op miskramen, vroeggeboorte en stuitbevalling. Ik zie er nu nog niet zo heel erg tegenop, omdat ik er nog niet mee bezig ben, maar ik weet dat het voor mij niet zo'n mooie zwangerschap zal worden. Ons ventje is nu een heel makkelijk kindje, daar zou het zeker niet aan liggen. Integendeel hier wil ik er wel 10 van
Heel herkenbaar! Wij hebben dan ook al besloten om er voor te gaan! We hebben alle voors en tegens tegen elkaar af gewogen...en zijn tot de conclussie gekomen dat een 2e nu erg welkom is! Dus vandaar haaha zit nu in de 1e ronde... groetjes debby
Ook ik wilde eigenlijk nog even wachten, maar ja soms gaat het zoals je niet had geplant (zie banner ) Maar nu ben ik er toch wel heel blij mee dat er voor mij is beslist, heb er nu een heel goed gevoel over! Groetjes Kalush
Hier kriebelt het ook af en toe. Ik zou 3 kids willen als het allemaal mocht lukken. Tot nu toe wint het verstand het van de kriebels.
Hier nog eentje hoor. Ik slik de pil al vanaf dat ik zwanger was van kaye niet meer dus als er een tweede kwam dan kwam die alleen komt die niet echt Na 7 maanden zijn dus uiteindelijk echt bewust gaan klussen en hoop dat het snel raak is!