Hoi, Even een stomme vraag miscchien, maar welke maat schoentjes hadden jullie kids toen jullie de 1e schoentjes gingen kopen? Ik heb afgelopen donderdag schoenen voor mijn wandelende tuinkabouter gekocht, al helemaal verheugend op die kleine schattige schoentjes....totdat meneer zijn voeten werden gemeten en er uit kwam dat hij maat 23 moest hebben. Heb het 2 keer laten meten voor de zekerheid. Daar stond ik dan met mijn schattige maat 20. Komt de verkoopster aan met van die 'schuiten'! Ik dacht dat die ukkies meestal rond maat 20 zitten als ze beginnen met lopen, had ik het ff mis! Maar wat is maat 23 dan ineens groot zeg!
dan heeft ie zeker aardige schuiten, althans vergeleken bij lars, die zit in maatje 20 of 21, afhankelijk van welke winkel. maarja ik heb zelf ook maar maatje 37
Toen Lynn haar 1e schoentjes kreeg had ze maatje 21. Toen was ze 14 maanden. Nu met 22 maanden heeft ze maat 23
Kylian is begonnen met maatje 21 (hij was toen net 16 maanden) en binnen een maand was hij eruit gegroeid Nu zitten we alweer in maatje 24, wij hebben echter het probleem dat Kylian net als papa en mama brede voeten heeft dus hij past niet in alle schoenen. Groetjes Anita
Hier ook grote voeten, wilde laatst van die zachte schoentjes van k-swiss kopen, maar die gingen tot maatje 21 en die pastte hij niet, waren al te klein.
@saskia: nu je het zo vraagt twijfel ik tussen k-swiss en le coq sportif... Ik denk achteraf dat die laatste zachte zooltjes had.
@suus: nu wil ik het weten ook job is helemaal gek van k-swiss en zoontje van een collega had inderdaad laatst baby-k-swiss maar die is 3 maanden ouder dus ging er niet vanuit dat die zachte zooltjes had eigenlijk (maar dus wel exact zelfde model als waar job nu op loopt)
Het dochtertje van een vriendin van mij is 3 weken ouder als Dewi en heeft al maatje 19 (is groot). Dewi komt net aan maatje 17. Maatje 23 hebben ze (jongens) veelal tegen een jaartje of 2, niet dat dit verder uit maakt . Het kan goed zijn dat hij straks een tijdje stil staat met de groei van zijn voeten, of het gaat nog even zo door. Ook is er meestal wel verschil wat betreft de groei van voetjes tussen jongens en meisjes.
Mijn zoontje heeft naar verhouding juist vrij kleine voetjes: hij is 2 jaar en ruim 8 maanden en heeft maat 23. Leeftijdsgenootjes van de creche hebben soms al maat 26!
Teun hefet nu zijn eerste schoentjes...lootp nog niet helemaal maar we merken dat hij er meer stevigheid en vertrouwen uithaald als hij wat aan zijn voeten heeft...hij heeft nu 2 paar 1 is maat 22 en de andere maat 21 terwijl hij al heel vroeg uit de schattige kleding slofjes was
Hier met 13 maanden ook begonnen met maat 21. Nu past meneer ze al niet meer en kan ik over gaan op 22/23.
@saskia: volgens mij waren het deze, heb even gegoogled, dus niet weet het niet zeker, maar volgens mij zijn deze met zachte zool van k-swiss. alleen wel heel kleine maatjes, maar Anne is niet zo'n joekel als Jesper toch? Kleine aanpassing, hier de link: http://athleticshop.nl/runningstore/ksw ... p-969.html
Hugo heeft ook maatje 23, maar al een tijdje.. ik denk dat ik na de zomer over moet gaan op maatje 24, maar zoals ik hier lees is dat vrij normaal (ik dacht ook altijd dat hij grote voeten had...)
Ik dacht dat Lucas ook grote voeten had met een maatje 23,5. Maar blijkbaar valt het wel mee dus. Zijn vader heeft maat 46 en zijn voetjes lijken aardig op die van zijn vader... Wij zijn hier voorlopig nog niet klaar denk ik hahaha!