Ik heb de lentekriebels flink te pakken en wil flink gaan opruimen thuis. Ik wordt zo moe van al die (onnodige) spullen in huis. Ik ben van plan om iedere dag een klein stukje in huis aan te pakken. Zo hoop ik over een tijdje een schoon en opgeruimd huis te hebben. Ik ben benieuwd wat ik allemaal tegen ga komen. Misschien leuk om te turven hoeveel spullen ik weg ga doen Ik ga beginnen met een iets grotere klus: De keukenkastjes uitzoeken.
Haha! Heerlijk! Hier Nog steeds aan het wachten tot de nesteldrang op komt zetten... Maar denk niet dat het gaat gebeuren was bij m'n dochter ook liever lui dan moe tijdens de zwangerschap!... Wel een goed idee trouwens.. (Verder dan een idee zal het niet komen helaas denk ik) Dus mocht je na je eigen huis nog energie Over hebben 😜
Hahaha, Ik heb ook totaal geen nesteldrang gehad. Meer uitstel drang . Ik kom al een paar jaar niet verder dan dit idee, maar ik ga mezelf nu echt een schop onder de kont geven. Misschien dat ik meer energie krijg als ik resultaat ga zien
Ja, ik wil ook heel graag opruimen. We gaan verhuizen dus het moet ook wel, maar ik vind het behoorlijk lastig met een dreumes die steeds om mij heen dartelt. Heb ook geen idee waar ik moet beginnen. Ik word ook gek van al die spullen. Je moet maar blijven onthouden waar het ligt, je moet het onderhouden, het schoonmaken, terwijl je de spullen niet eens meer gebruikt.
Ik heb het hier dinsdag met de tuin gehad. Echt vuilniszakken weg gebracht naar de stort. Het huis beneden is zo goed als klaar. Nu alleen de zolder en de kelder
Ik heb een baby van ruim 7 maanden, en ik vind het ook erg lastig. Daarom ga ik iedere een klein stukje doen. En hopelijk heb ik dan uiteindelijk het hele huis gehad. Dus bijvoorbeeld de ene dag de kapstok, dan een ladekastje etc. En geen spullen meer bijkopen en voor verjaardagen geld vragen ofzo.
Ik probeer ook geen spullen meer bij te kopen. Ook via MP heb ik al aardig wat verkocht. Maar ja voor een opgroeiend meisje moet je toch wel wat ander speelgoed kopen. Een rammelaar is op een gegeven moment niet zo interessant meer. Ik heb het voornemen om op de vrijmarkt te gaan staan en kleding via een kledingbeurs te verkopen. Maar ik heb altijd moeite om iets weg te doen, ik denk dan altijd misschien kan ik het nog gebruiken. Dan bewaar ik bijv. een bloesje voor het mooie stofje of oude landkaarten om leuke dingen mee te knutselen. Mijn vriend heeft ook moeite om dingen weg te gooien. Er liggen ergens wel 5 oude mobiele telefoons in de la, 3 oude laptops op zolder, dat soort dingen. Wat moet je ermee.
Ik ben al ruim 2 maanden bezig Eerst begonnen met de hele bovenverdieping uit te zoeken: achter de schotten, onder de bedden, de kasten uitgezocht en opgeruimd. Toen ruim 5 weken de keuken aan het verbouwen geweest. En uiteraard de keukenkasten opgeruimd. Van de week weer mijn kast uitgezocht en opgeruimd (en hij blijft vol, dat gekke ding) Binnenkort wil ik het plafond van de woonkamer (3,5 meter hoog) soppen De gang opnieuw schilderen + bijkeuken en badkamer en een nieuwe tegelvloer laten leggen in de gang. Oh ja van het voorjaar willen we de buitenkant van het huis schilderen! Nog werk zat dus!)
Ik gooi/geef heel gemakkelijk spullen weg of verkoop dingen op marktplaats. Mijn vriend is ook geen verzamelaar. Dus wij hebben weinig zooi. Alhoewel de schuur wel eens opgeruimd mag worden trouwens... Als ik lentekriebels heb, wil ik alles opnieuw inrichten.
Ik heb nu ineens energie voor 10!! Ik haalde net mijn mannetje uit bed en hij zei uit zichzelf mama!! En dat een aantal keren!!
Ik ook de afgelopen week veel opgeruid weggooid uitgezocht en mijn hele woonkamer verbouwd.Heerlijk om dat eens in de zoveel tijd eens te doen
Rotzooi door een verbouwing wordt je denk ik ook niet echt vrolijk, maar als het goed is dan is het resultaat wel erg mooi
De helft van de keukenkastjes uitgezocht en schoongemaakt en 9 dingen om weg te doen . Het begin is gemaakt.