Hoi meiden, Ik ga deze maand voor de eerste ronde voor mijn 2de kindje en ik ben van plan pas op of na mijn NOD te gaan testen. Het valt me op dat er zo veel meiden al op 10 en 11 dpo gaan testen en het lijkt me zo een vreselijke teleurstelling om te zien dat je eerst een positieve test hebt en dat die daarna negatief wordt en dat je dus een (miskraam) menstruatie krijgt. Ik denk dat je daar heel onzeker van wordt en onnodig verdrietig als je het een miskraam gaat noemen en als je test positief is geweest is dat natuurlijk een heeeeeeeele vroege miskraam.... Ik zou dat gewoon echt niet willen weten. Hoe gaan jullie hier mee om?
Met mijn eerste zwangerschap heb ik pas na NOD getest maar wist toen ook niet dat het eerder kon, met mijn tweede zwangerschap heb ik met 11 DPO getest omdat ik hier las dat je het dan ook al kon zien. Maar helaas zeggen positieve testen niks, het kan alsnog mis gaan. Nu zijn we na me MA weer in de eerste ronde en heb nu de behoefte ook nog niet om te testen ga nu mocht ik niet ongesteld worden pas op of na NOD testen.
JA lijkt me vreselijk om eerst helemaal uit je dak te gaan voor een positieve test en dan ineens een negatieve krijgen Ik was bij mijn eerste zwangerschap van plan pas ver na mijn NOD te testen. Maar toen ik een ongeluk kreeg en in het ziekenhuis belande wilde ik het toch heel graag weten.... zat toen op 10 of 11 pdo en bleek zwanger gelukkig is het helemaal goed gegaan maar bij ieder druppel afscheiding of wat dan ook was ik ZOOOOO vreselijk bang dat het toch fout was dat ik me dat me zelf echt niet meer aan wil doen! Het is natuurlijk best wel moeilijk om niet te testen want uiteindelijk draait bijna je hele leven ineens om zwanger raken en ben je er enorm mee bezig. Daarom leek het me leuk een beetje te kletsen met meiden die er net zo over denken zodat we elkaar een beetje kunnen helpen om je niet te laten verleiden. En we elkaar teleurstellingen kunnen voorkomen!
Ik heb altijd op nod getest. Dat gedoe met die tuurstrepen en testen die bewerkt worden om wat te zien. Dat is niks voor mij. Dan wacht ik liever een paar dagen langer.