Hoihoi, Wij zijn nog op zoek naar een grote (liefst witte) commode. Ik heb een smal kledingkastje, dus vandaar dat ik het wel fijn zou vinden om veel in de commode kwijt te kunnen. Wel wil ik graag eerst een foto zien, die kun je pb'en. Liefst in Zuid-Holland! Liefs Vlinder
Wat mag het kosten Vlinder? Wij hebben namelijk een ladenkast gekocht bij de IKEA, lekker lang, hoog en wit. Met 8 lades voor 209 euro... Ik vind het een topper! Op de site is hij ook te vinden. Succes
Of misschien eens kijken via marktplaats. JE kan daar je postcode invoeren en binnen een straal van 3 of 5 of meer kilometer zoeken. Sux6 meid
Op mp kijk ik idd regelmatig janneke. Maar de commodes daar vind ik of niet mooi of niet groot genoeg. Die van de ikea lijkt me idd super, dat is de hemnes met 8 laden toch? Die zou ik wel willen, maar dan wel tweedehands (arme student he )
Het is inderdaad de Hemnes met 8 lades, hij is heerlijk ruim. 2e hands tja, zo heb ik eerst ook gezocht op internet maar uiteindelijk toch gezwicht voor IKEA.
Oja, nog even over marktplaats. Zoek je wel eens op dressoir of ladenkast. Misschien moet je dan nog wel wat schuren en schilderen,maar daar kan je heel laag bieden. Misschien heb je een keer geluk. wij hebben een dressoir op onze slaapkamer (kan zo door als commode) voor 50 euro gekocht.
Oh das een goede tip, ga daar ook eens op zoeken! Zodra het geen ' commode' meer heet, is het opeens stukken goedkoper
De commode "shakery" op babypark.nl is lekker groot en kan later ook op een tienerkamer gewoon gebruikt worden.
Hihi, ging er even kijken, is de site op zondag gesloten! Wat is dat nu weer? Sinds wanneer moeten websites zich ook aan de zondagsrust houden? Afijn, ik ga morgen wel even kijken, bedankt voor de tip!
Daar kwam ik ook net achter ja. Hetis een prijzig ding, maar ideaal. Zeker als je zoals wij iets langer bent (1.83) Wij hebben de variant kastjes met leg aan de beide zijden en 3 laden in de midden. Uitvoering is er in hout en in mdf
wij hebben het bed ook uit deze serie. Met 2ladeseronder. ideaal aangezien het geheel dan dus een stuk hoger wordt en je niet zo diep hoeft te bukken bij het uit bed hengelen. Bovendien kan één zijkant eruit gehaald worden zodra ze beginnen te klimmen/ontsnappen. kan je er later ook nog een bankje van maken.
Ik heb even op MP gekeken of ie ertussen zat, maar zag alleen een nachtkastje. Maar volgens mij ken ik de stijl wel, vind 'm in elk geval erg mooi! Hoe duur is duur eigenlijk? Een ledikantje hebben wel al, al klinkt dit ook weer erg verleidelijk haha!
en zo ziet het bedje er zonder zijwand uit. (deze serie is bij babypark trouwens ind e aanbieding vanwege wisseling van collectie)
Oeh hij is zeker mooi! Maar wel heel duur helaas... Ik denk dat we toch voor de hemnes gaan van de Ikea. Die is 209 euro en ook lekker groot!