Mijn dochter heeft vanmorgen haar knuffelkonijn "Snoesie" verloren in het dorp. Toen ik erachter kwam ben ik meteen dezelfde weg teruggelopen, maar mooi dat onze Snoes niet meer te vinden was Nu heb ik op zich wel een reserve, met als enige verschil dat Snoes een roze neus had en de reservesnoes een bruine en dat ziet ze dus... Is er misschien iemand die deze knuffel thuis heeft liggen, maar er niets mee doet? Ik zou hem graag overnemen, je maakt in dat geval een klein meisje heel erg blij Hieronder de link naar een foto; http://www.sweetbabyfeet.nl/catalog/index.php/cPath/12 Het gaat om de onderste afbeelding, de 7e dus met het roze neusje! Het is dus een konijn van Happy Horse, genaamd "Rabbit Pink Sniffle" en komt uit de collectie van 2006..
Ik heb 'm heir liggen en ik gebrui 'm nietw ant ze heeft andere knuffels.... Maar dit is wel haar 1e knuffel en ik gebruikte het 2 maanden lang als dekentje in haar couveuse. Helaas kan ik 'n echt niet weg doen. Maar ik zag ze nog steeds liggen in prenatal!
Ja precies, dat is 'm . Kan me zeker voorstellen dat je jou knuffie niet weg wil doen, die heeft zoveel herrinneringen aan zich vastkleven, ik zou hem om die reden ook absoluut nooit weg kunnen doen.. Ik ben hier in Beverwijk bij de Prenatal geweest, maar die hadden hem helaas niet meer. Toen heb ik, om toch een reservesnoes te hebben, die met die bruine neus gekocht bij de Babydump (roze neus is een Sniffle en is het model van 2006, bruine neus is Snaffle en is het model dat erna kwam en die zijn nog redelijk goed te krijgen), maarja....die is toch anders. Nu moet ik wel zeggen dat ze het pikt en lekker ligt te kroelen met dat ding, maar bij die andere begon ze helemaal te stralen als ze hem zag, dus vandaar dat ik toch dezelfde terugwil.... Ik kan hem ook nog op internet bestellen, maar ik wilde eerst dit proberen....Zelf kijk ik ook altijd even naar de "knuffeloproepen", om te zien of ik iemand blij kan maken met een knuffie dat hier ligt te verstoffen
Aaaaah arme Misha. helaas is de knuffel van Jayda mij TE dierbaar. Als je ilt kan ik je foto laten zien van toen ze 'm als dekentje gebruikte.... PS Ik spiekte ff in je album en je heb hele gave foto's laten maken van je kids. Ik heb net de fotograaf karin ff benaderd voor een sessie als Jayda 1 wordt.
Hoi meiden.. Bedankt voor het meedenken. Op knuffie.com had ik ook gekeken, maar kon ik de "pink sniffle" niet bestellen helaas. Inmiddels heb ik meer geluk op Marktplaats Ik heb er 1 op de kop weten te tikken en krijg hem binnenkort binnen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties Jufffie, ik ben zeker benieuwd naar een foto van jou meisje met dit lapje als dekentje..
Denk je dat het haar echt gaat om de kleur? Ik kan me namelijk nog heel goed herinneren dat het mij om de geur van mijn knuffel ging! Sterker nog (bloosbloos) ik vind mijn oude knuffel nog steeds heerlijk ruiken en als ik echt verdrietig ben, wil ik 'm nog wel eens pakken en ruiken... Dus als je kleine meid een paar dagen met de knuffel heeft gespeeld (en onder gesnotterd en gekwijld heeft, hoe meer hoe beter haha) dan vindt ze deze vast net zo heerlijk!