De zara mini collectie voor baby's vind ik echt heel erg leuk. Veel naturel en aardetinten, gebreide truien en ribleggingbroekjes. Alleen, online is er steeds niets verkrijgbaar. Van alle dingen die ik leuk vind is er nog geen 15% bestelbaar in de goede maat. Best irritant! Bij de Zara hier in de buurt is de babyafdeling echt helemaal niks. Heel klein en wat ze hebben lijkt op géén enkele manier op wat er online staat. Vooral felle kleuren, prints.. bijna niets over van alle babydingen die ik online zag. Weet iemand of er ergens wél een Zara zit met een hele grote babyafdeling vol met de de kleertjes die ik zoek? Of moet ik gewoon wachten op de nieuwe collectie en dan heel snel mijn slag slaan?
De grote kinderafdelingen zitten in de grote steden. De kleintjes hebben vaak niet alles. Ik zou wachten op de sale zo rond eind van deze maand, dan wordt alles weer uit het magazijn de winkel ingeplaatst. Grote kans dat je daar veel producten bij ziet hangen die je ook online zag.
Bij de zara sowieso altijd aan een medewerker vragen of ze een artikel in de maat die je zoekt op voorraad hebben. 9 van de 10 keer hebben ze dus nog een voorraadje liggen.
Inderdaad! Hier zeggen ze ook dat ze niet alles in de winkel hebben hangen, dat past niet, de collectie daar wisselt dus en de rest van wat ze hebben ligt dan in het magazijn.