Grote zedenzaak Cuijk.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Verschrikkelijk. Ik hoorde het vanmorgen op de radio. Ik wist nog niet welke wijk maar fiets elke dag hier voorbij. Zag net inderdaad ook iemand foto's maken. Lekkere wijk wonen we zeg. Eerst juni die brand en nu dit :.(

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De leeftijdsgrens voor Facebook is 13. Dus in theorie zou er geen enkel basisschoolkind op Facebook moeten zitten. Nou, raad eens... En dat allemaal met toestemming van de ouders hoor! Wij horen 9 van de 10 keer van leerlingen dat de ouders zelf zeggen welk jaartal ze dan in moeten voeren om erop te kunnen. ;) Ik heb daar een vrij heldere mening over. Voor die kinderen is het wel erg triest.

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Pfff. De kwetsbaarste groep op internet is de leeftijd van 13-16 jaar, denk ik zelf...

En jeetje, wat gebeurd er weer! Weer zo'n creap in nederland...

Minniemouse, wat erg lijkt me dat als je er zo dichtbij woont... Eng..

Hier is een meisje van 15 jaar een week vermist geweest en gelukkig gisteren teruggevonden. Maar nog niet duidelijk hoe en wat er die week gebeurd is..

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    zonder toezicht mogen mijn kinderen niet op de pc de pc staat ook in de kamer maar hoor dat ze op school er ook op mogen en dan is er geen toezicht vind dit wel vreemd je hoort niets anders als verhalen over pedos arme kinderen

5. Koon

Koon Niet meer actief

Je wilt niet weten hoeveel spelletjes op internet tegenwoordig een chatroom hebben. Ook gewoon onschuldige spelletjes via spele.nl. Dat gaat dus veel verder dat Facebook, Hyves en de gangbare chatrooms.

Ik werk met kinderen (basisschoolleeftijd) met gedrags- en opvoedproblemen, vaak gepaard met ontwikkelings- en leerstoornissen.
    Wij proberen deze kinderen te leren hoe je internet op verantwoorde wijze gebruikt. Weet je HOE moeilijk het is, om kinderen die weinig snappen van sociale omgang uit te leggen dat er op internet mensen zijn die niet altijd het beste met je voor hebben.
    Soms komt het gewoon echt niet aan.
    Of denk je het ein-de-lijk duidelijk gemaakt te hebben en vervolgens hebben ze op een of ander spel weer iemand als vriend geaccepteerd die ze niet kennen. Uitleg van het kind: "ik ken die wel, die heeft Pietje Janssen en is 10 jaar, dat heeft hij gezegd, dus dan ken ik die".

Vreselijke dat dit soort dingen aan de orde van de dag zijn en dat het gewoon iemands buurman is. Kots- en kotsmisselijk word ik van dit soort mensen! Mensen... beesten bedoel ik.

6. adi

adi Niet meer actief

Ex collega van mijn man was ook zo'n doodnormale vent, jarenlang intensief samen gewerkt, goede contacten. Totdat op 1 dag politie in hun kantoor stond met de mededeling dat die monster opgepakt is voor misbruik van meerdere jongens. Dit speelde jaren geleden maar mijn man is er ontzettend ziek van geweest en heeft echt even vertrouwen verloren in de mensheid.
    Je kunt er heel dichtbij staan en toch niks in de gaten hebben. En vertrouwen in het rechtssysteem heb ik al helemaal niet. Deze smeerlappen moeten helemaal niet in Nederland worden berecht. Hopelijk komt er ooit een Europees gerechtshof voor zedendelinquenten...

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wat erg allemaal:(
    Word er naar van

Deel Deze Pagina