Hoi dames! Ik ben benieuwd wie er hier en zitzak heeft, voor jullie zelf.. Dus niet een heel kleintje voor kinderen! Waar hebben jullie deze gekocht en wat is jullie ervaring? Ik zag onlangs een hele kleineven het maakte me toch wel nieuwsgierig!
Ik heb een zitzak, destijds van marktplaats gehaald. Hij was z.g.a.n. maar nieuwprijs was ruim 100 euro, dat had ik er niet voor over. Ik vind het heerlijk om er relaxt in te ploffen met muziek aan of bij de kachel.
Ik heb laatst een hele grote voor het werk hier gekocht! super snelle en goeie levering! Zitzak, zitzakken | Zitzakkenoutlet is de zitzakkenwebshop van nederland en belgie met zitzak en zitzakken op ruime voorraad!
Wij hadden er ooit eentje... Van Fatboy zelfs. Maar buiten dat het heerlijk ligt en hangt en leest etc.. Is het wel een enorm groot ding! Uiteindelijk op MP verkocht aan iemand met een tienerdochter die er graag eentje wilde hebben
Wij hebben ook een gehad van Fatboy. Kan je heerlijk in hangen. Ik lag er ook vaak buiten op te zonnen in de zomer. Aan de onderkant een hoeslaken er om zodat ie niet vies werd.
Wauw wat een snelle reacties! Bedankt! Wauw goede website! Welke maat heb je gekocht? En is die voor meerdere tegelijk? Ik wil niet een mega grote maar natuurlijk ook niet te klein! Maar geen idee wat dan het beste is?
Iemand ervaring met zitzskkenstore? Er staan bedragen maar daaronder staat dan Exclusief BTW! Dat bedrag wat naast de BTW staat zal er dan nog bijkomen? En met Vidora kussens? Deze lijkt behoorlijk goedkoop!
Parel Zitzak 155x140cm Oranje wij hadden deze maar was bedoeld voor een niet mobiele client om op te liggen. Maar fijn ding, stevig en je kan het schoonmaken
Ik heb vroeger een Fatboy gehad, op zich fijn om te zitten maar hij zakte nogal uit en daarnaast is hij lek geweest. Nou dat is niet grappig al die vulling, is hartstikke statisch. Na een paar jaar heb ik hem het huis uitgegooid. Vond het de prijs niet waard.
Ik heb een mega oranje zitzak gekocht voor manliefs verjaardag bij de zitzakkenstore, hij kan buiten, makkelijk schoonmaken, lekker stevig! Ik ben zeer tevreden erover! Hij staat nu op onze vide maar wil hem van de zomer wel buiten leggen om lekker te loungen in de zon
We klinkt goed! En klopt het dat je het bedrag betaald van de zitzak plus het bedrag wat er naast BTW staat? En dan nog hoop verzendkosten... Dan word t volgens mij erg duur via die site of ging dat anders?
Mijn nicht maakt ze ook Easybag | The Urban Lounge Style...! Hebben er ook 1 staan van soort leer, heerlijk ding.
Bedankt! Ik ben gelijk even via de link gaan kijken maar helaas is de site offlone voor werkzaamheden! Over paar dagen nog eens proberen! site ziet er gaaf uit zo die zakken!