Ik vind Zwangerschapspagina een GEWELDIGE forum! Echt waar! Ik heb er ontzettend veel aan gehad: veel gelezen, gedeeld, gelachen en gehuild. De laatste tijd merk ik dat ik meer uit gewoonte kijk/lees en dat ik weinig tot niet meer op topics reageer. De tijd van zwanger willen zijn, zwanger zijn, bevallen en baby's is voorbij. Hopelijk zonder iemand te beledigen Wie weet een leuke vrouwen forum voor mij? Groet! DDS
Misschien het Viva forum? Daar heb je inderdaad een hele hoop verschillende onderwerpen (en veel vrouwen ). Weet alleen niet of ik wel over andere fora mag schrijven. Zo niet kan dit bericht verwijderd worden .
Ik lees mee. Voor de kinderen vind ik het nog steeds interessant, maar ik heb af en toe ook andere dingen die ik hier niet terugvind of totaal niet bij mijn ideeën passen. Soms vind ik nog wel wat op Viva, maar dat is echt zo'n rotsige dat ik dat meteen weer op geef.
Anders is er ook nog FOK! Maar dat is soms wel wat grof/onvolwassen.. Verder ken ik er niet zo veel .
VIVA is idd erg leuk, kan je ook echt nog discussiëren zonder dat er meteen een slotje op wordt gegooid.