opeens rode bultjes rond de ogen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Hippo89, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    hoi meiden,

gister niets bijzonders gedaan, niets bijzonders gegeten, tenminste niets wat ik niet eerder heb gehad.

gisteravond om kwart over 6 was er nog niets aan de hand... om 7 uur breng in de kinderen naar bed en bij het poetsen van hun tanden kijk in in de spiegel en heb ik een aantal rode bultjes rond mijn ogen...

het jeukt niet... ik voel ze ook niet als ik er met de vingers overheen ga ofzo, het zit echt onder de huid, het lijken wel kleine punt bloedinkjes ofzo,

gister heb ik na het eten wel even flink moeten spugen ( tja zwangerschap ;)) zou het daardoor kunnen komen ? dat er bijv te veel druk is geweest rond de ogen ? heeft iemand dit weleens vaker gehad ? of zou dit een zwangerschapskwaal zijn ( bij de andere 2 niet gehad ! )

en hoesnel gaat het weer weg ? want wat ik er ook op smeer... je blijft het zien :(

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums11744-picture73837.html hierbij de foto.... wie weet wat het is of kan zijn en heeft het al vaker gehad ? wat kun je eraan doen ?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja kan inderdaad komen door druk op je gezicht door het spugen

Ik zou het even aankijken en anders maandag even naar de huisarts

3. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Ik heb het ook. Ik ben ook zwanger en moet ook veel spugen. Geen idee of het daarvan komt. Ik heb er echt heel veel van die puntjes. Ik hoop maar dat het vanzelf weer weggaat.

4. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Ik zie net je foto. Ik heb het alleen op mijn oogleden. Minder erg dan jij.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Het ziet er ook echt heel lelijk uit :( en met foundation oid ook niet te verbergen helaas ... Ik hoop maar dat het snel weggaat

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Niemand die het herkent en kan zeggen hoe lang het bij hun duurde voor dat het weg was ??

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, maak je alsjeblieft niet teveel zorgen! Ik kreeg dit voor de 1e keer tijdens voedselvergiftiging, 5 jaar terug. Dus ik helemaal in paniek naar het ziekenhuis (was in 't weekend dus geen huisarts) bleek het gewoon door het overgeven te komen, dat je teveel druk uitoefent ofzo. Nu had ik het tijdens de zwangerschap bij de overgeefweken ook elke keer last van :) Het is vooral erg lelijk vind ik zelf, maar kan absoluut geen kwaad.
    Bij mij ging het bij de voedselvergiftiging na 3 dagen weg, bij de misselijkheid in de zwangerschap duurde het langer, omdat ik maar bleef spugen.

Bij mij was het trouwens in m'n hele gezicht, zo erg dat mensen vroegen of ik soms een geweldadige partner had :p

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik heb dit altijd ( over m'n hele gezicht ) als ik gespuugd heb..

Dit komt door de druk en het zijn kleine bloeduitstortinkjes ..
    Is niets om je zorgen over te maken.. Als het goed is is het morgen of overmorgen weer weg..

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ok dan hoop ik ook dat het bij mij ongeveer met 3 dagen over is ! Bedankt voor de reacties !

Deel Deze Pagina