Ben benieuwd of er meer zwangeren zijn die zich helemaal rond kunnen eten aan een bepaald iets. Bij mij is de drop sinds een paar weken niet veilig. Terwijl dat ik hier voor mn zwangerschap niet om gaf. Ook heb ik meer trek in fruit... Iets wat zout is... vreselijk. Eet het liefst ongezouten. En jullie?
Heeeeeel erg lekker: hagelslag, noedels, hollandse kost, appels tomatenbouillon en melk. Vies: heel veel soorten broodbeleg, fruit, ligt er een beetje aan. Hoef nu ook echt geen gefrituurd voedsel.
ik ben gek op -rolmops-komkommer-blokjes kaas met zilveruitjes die zwartwit ballen en die gele zure ballen moet er wel mee oppassen marrielle pas je wel op met te veel drop kun je erge hoge bloed druk van krijgen ik moet ook oppassen trouwens met die zwart wit ballen
ik heb 2 weken een kiwi tic gehad 3 of 4 weken zat ik erg veel aan de boterhammen met pindakaas en hagelslag vind ik nu weer erg lekker. Het wisselt hier nogal . Maar die boterhammen met pindakaas was best erg haha... ook voor m'n man.. het stinkt zo!
@marline-> oh, van alle soorten drop. Ik eet alleen zoete.... Grappig zeg, dat het bij iedereen weer anders is... Smaken verschillen maar weer eens..
helaas zit er in zoete drop ook zout je mag het best eten hoor zolang je maar geen hele zakken per dag leeg eet
Bij mij wisselt het echt per dag! Aardbeien gaat er altijd wel in, net als een aantal anderen dingen die zoetig zijn en licht vallen. Soms heb ik van die buien, dan moet ik opeens een pizza hebben, of een lekkerbekje, dat had ik gister, zulk soort gekke dingen (terwijl ik bij diezelfde dingen de volgende dag kotsneigingen kan krijgen) Verder was ik altijd DOL op chocola, maar sinds ik zwanger ben hoef k et niet meer, zelfs niet op mn beste dag dat ik nauwelijks misselijk ben en weer een beetje trek heb, vreemd he?
Voor het ogenblik heb ik nergens echt trek in. Kmoet me echt forceren om te eten. En voor ik zwanger was snoepte ik bijna de dag door. Mja, de fase van de misselijkheid is hier aangebroken vrees ik. Wie weet binnen een paar dagen/weken ...
echt vanaf begin zwangerschap iedere dag kaas! echt iedere dag En pizza daar kan k ook zoveel van eten
hier wisselt het ook erg de ene keer appels,manderijnen,bananen de andere keer,drop,chocolade en dan weer milkshike haha echt heel apart Groetjes