Sommigen van jullie kennen waarschijnlijk mijn huilbaby-topics wel. Intussen lijkt het alsof ik een ander kind heb, het is onvoorstelbaar hoe ze veranderd is. Ze is vrolijk en gezellig, slaapt, speelt en ontwikkelt zich gewoon lekker. En nu heeft ze een heel grappige gewoonte. En zoals elke trotse moeder, wil ik dit even met jullie delen. Ze doet namelijk geen enkele moeite om te kruipen, maar in plaats daarvan rolt ze de hele kamer door En als ze aan de andere kant van de ruimte gekomen is, zet ze haar benen tegen de muur, duwt zichzelf weg en rolt weer terug, zo grappig om te zien. Haar zus probeerde haar uit te lokken tot kruipen en legde een speeltje op een halve meter afstand. Ze kon er niet bij, rolde en rolde, draaide een paar keer en 3minuten later was ze er alsnog bij. Kruipen was ongetwijfeld veeeel sneller geweest maar hee, zo komt ze er ook Hebben jullie kids ook van eigenaardige gewoontes? Dat je denkt 'waarom moeilijk doen als t makkelijk kan?
Hihi heel herkenbaar! Hier rolde dl ook dr hele kamer door, ook toen ze al kon tijgeren. Na een tijdje werdt het toch tijgeren, dat was toch echt sneller dan kruipen wat ze toen al wel kon en kruipen toen ze eigenlijk ook al ging lopen (heeft ze dus maar kort gedaan ). Geniet van al deze veranderingen. Geweldig hoe ze dingen zelf oplossen
haha wat leuk! dl is nu 7 maanden en je ziet dat ze wel aan het oefenen is om het begin naar kruipen te maken. maar af en toe heeft ze door dat even rollen ook werkt. zo leuk om te zien!
Wat fijn dat ze zo vrolijk en gezellig is nu!! Even op adem komen Geweldig om die ontwikkeling te zien, geniet ze!
haha zie het al helemaal voor me, mijne probeert te lopen/op te staan zonder hulp wat in raar kruipen/lopen resulteert en soms staat ze met haar hoofd op de grond en haar kont in de lucht te schateren van het lachen hahaha. blijft een leuke leeftijd. fijn dat je nu wat meer rust hebt en nu nog meer kan genieten.
Hihi zo leuk is dat he... Zoontje heeft hier lang gerold kwam echt overal en was razend snel. En ineens kroop hij maar toen ging hij ook snel staan en overal langs lopen. Echt los lopen duurde toen nog wel even maar toen hij eenmaal ging kruipen ging die zitten staan en overal langs lopen. Toch vond ik het rollen zo grappig hij kwam overal