Hoi, Mijn zoontje houdt het niet langer vol dan 10minuten aan de borst te zitten en valt dan in slaap. Hij krijgt hierdoor niet genoeg voeding binnen en komt na een uur weer. Waar kan dat aan liggen? Me man en ik zijn bang dat ie astma heeft. Me man heeft het ook en hij had het zelfde probleem volgens zijn moeder bij de borst. Ook in mijn familie zit astma.. mijn vader heeft het en me zusje is astmatish. Zelf heb ik geen astma maar wel hyperventilatie als ik het te benauwd krijg. Ook was ie gisteravond mega aan de diaree in de avond en hij spuugt op moment ook erg veel als ie borstvoeding heb gehad. Ik kolf het nu af en heb dan uit 2 borsten ongv 125-150 ml. Hij drinkt dit dan helemaal leeg en dat gaat wel goed! Maar om de rest van de half jaar aan de kolf te zitten lijkt me ook niks en hij wilt de borst nog wel steeds hebben. Weet u raad voor mij? P.s: mijn zoontje is nu precies 3weken oud!
hoi zoek een lactatiekundige in de buurt die je kan helpen. Jullie probleem kan tweeledig zijn, het kan zijn dat hij te weinig energie heeft om door te drinken, het kan ook zijn dat hij zoveel in zo korte tijd binnen krijgt, dat hij al snel afgeladen vol zit, maar in verhouding niet aan de vettere samengestelde melk toekomt, waardoor hij binnen de drie uur weer komt voor een voeding. ik zie dat je in Utrecht woont, daar is volgens mij ook wekelijks een borstvoedingscafe. Zoek het anders even op in google. succes, heidi margit