Hallo, Ik weet niet of ik het bij jouw moet vragen, maar anders hoor ik het wel..?! Mijn zoontje bleek met 2 weken spruw te hebben. We hebben daar een kuurtje voor gehad (drankje). Op het cb raden ze wel aan nog een dag of 4 door tegaan als het over was. Dit omdat het anders snel terug kon komen. Via telefonisch contact met de ha dit drankje gekregen, maar het was na de inhoud 24ml nog niet helemaal weg, een enkel vlekje nog. Weer overleg met de ha, kreeg weer 24 cc zodat het wel helemaal weg kon trekken. Maar nu is het 2e flesje ook op en zie toch nog enkele vlekjes op zijn gehemelte. De enorm witte tong is wel helemaal mooi roze. Dus weer de ha gebeld afgelopen maandag,(zondag nog 1x kunnen geven) het moest nu maar zelf proberen weg te trekken. Maar ik heb het idee dat het toch meer wordt. Zou ik weer moeten bellen met de ha of moet ik wachten tot evt. vrijdag (voor het weekend) als het nog meer wordt? Ik wil ook niet aan de medicatie blijven natuurlijk, maar ze kunnen er wel pijn van hebben hoorde ik. Dat vind ik ook weer zo zielig..
Geef je flesvoeding of borstvoeding? Bij Bv moet je jezelf namelijk ook behandelen ivm kruisbesmetting. Bij flesvoeding ook zorgen dat de speentjes/doekjes etc steeds schoon zijn. Als jezelf het idee hebt dat het weer meer wordt zou ik niet wachten en nogmaals de HA consulteren. Soms kan spruw erg hardnekkig zijn. Succes ermee. Ilja
Ja speentjes en flesjes kookte ik tot afgelopen week na elke voeding uit. Nu elke ochtend, was er zo lang veel mee bezig. Maar wil natuurlijk niet dat het daardoor terug komt. Doekjes wist ik niet, zal ik nu ook elke voeding in de was gooien dan. Ok, ga ik denk ik toch maar even bellen. Maar het kan geen kwaad zoveel medicijnen voor zo'n kleintje? Bedankt!!
Even volhouden met uitkoken en schoonmaken. Als het kwaad zou kunnen dan geeft de HA geen medicijnen. Succes. Ilja