welke wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ilsev85, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Wij lopen graag met onze zoon en het verschilt per dag hoelang en hoe ver we gaan.
    Het gebeurd regelmatig dat we de fietsen of de kinderwagen in de auto zetten en ergens naar toe rijden om te fietsen of wandelen.
    Nu hebben wij voor het wandelen de Stokke, alleen... hiermee kunnen we niet het strand op en ook in het bos valt hij me enorm tegen. Geen luchtbanden, dus alles hobbelt, wat niet erg plezierig is voor zoonlief.
    Welke wagen is wel ideaal voor strand en boswandelingen? Heb er al aan zitten denken om de Stokke te verkopen en er wat anders voor in de plaats te kopen, maar wat dan?

Wat ik wel weet... geen Bugaboo...

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Maxi cosi mura met drie wielen.....
    Quinny speedy (zitje is wel groot). Dat laatste is vaak voor een prikkie te koop via MP. 75 euro heb je al veel keuze. Als de stokke verder goed bevalt en je echt iets zoekt voor t b os of strand, zou dit ook een optie kunnen zijn.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    De Easywalker Sky!!!

Een ideale all terain wagen die alles moeiteloos aankan.
    Bos, strand, duinen, hobbelpaden, grind.

Een echte aanrader. Zeker omdat je kindje er comfortabel in zit.

4. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Groot in de zin van breed of groot in de lengte? Dat laatste zou goed uitkomen ;) in de breedte niet, smal mannetje hier, waardoor we altijd met een verkleiner zitten omdat de ruimte anders de groot is..

5. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Die ziet er inderdaad wel degelijk uit. Wordt wel de Stokke verkopen dan denk ik, want €500,- voor erbij is wel wat veel haha.
    Zitje kan niet naar je toe geloof ik, wat ik zo lees?

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Nee het zitje kan je niet veranderen, maar ik denk dat ze ons al de hele dag zien haha.
    Waarom koopje dan geen tweedehands voor €150?
    Je kan alle delen in de wasmachine gooien.
    Leuke voetenzak erbij en je kan lekker in het bos wandelen.

Ik zal een foto toevoegen van de mijne

(Niet zo heel duidelijk)

7. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Ahhhh wat een droppie! :)
    En ja, dat is waar haha.. Daar zullen ze ook vast wel eens genoeg van hebben ;)

Ik ga eens op marktplaats rondkijken wat ze daar hebben, bedankt!

8. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Bugaboo Buffalo, geen luchtbanden nog niet op t strand geweest maar in het bos heel goed.

9. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Mura is niet geschikt voor smalle kindjes. Zakken teveel onderuit. Verder wel fijne wagen. Ik heb hem vervangen voor quinny buzz. Luchtbanden, flexibel en licht.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Easywalker is idd een hele fijne lichte wagen.
    Heb zelf een mura, maar iemand van school heeft de Easywalker.
    Zl zat van de week even in het zit gedeelte van de Easywalker en zat er prima in. (hij is nog klein, maar bleef goed er in zitten)
    Ook zijn de kids erg dun van hun en die zitten er ook prima in

11. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Kijk eens naar de Mutsy 4Rider Single Spoke.
    Wij wonen in het bos en hebben om die reden voor deze wagen gekozen. Bevalt erg goed alleen ik vind em voor in winkels (met name Kruidvat...) niet ideaal.

12. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Wij hebben de maxicosi mura 3 wieler. Pas op vakantie geweest in Frankrijk, heel veel landwegen bewandeld waar normaal alleen tractoren op rijden. (Lees: opgedroogde modderwegen met veel kuilen en stenen)
    Ging fantastisch, wist ineens weer waarom we voor deze wagen hadden gekozen. Lekker robuust, kan tegen een stootje. Wij hebben nog een beschermingshoes van isi mini er in zitten, dat maakt het zitvlak nog wat kleiner.

13. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    omdat wij ook vaak in het bos wandelen en op het strand hebben wij gekozen voor de mountain buggy....wij vinden deze erg fijn.

14. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Misschien iets heel anders. aar het je wel eens een draagdoek of ergonomische draagzak geprobeerd?
    Wij zijn zelfs de bergen in geweest in Frankrijk. En daar kon geen enkele wandelwagen komen.
    Ik heb de wandelwagen de afgelopen 3 maanden zelfs maar 1x gebruikt eigenlijk.

15. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    De quinny is zowel in breedte als lengte groot voor kindjes. Je kunt met een verkleiner werken. Zou in ieder geval op MP kijken voor een tweedehands driewieler, meest ideaal voor dat soort doeleinden.
    Dit soort wagens zijn voor in winkels en de stad vaak juist weer vrij lomp. Wel makkelijk wendbaar hoor.
    Draagzak is ook een optie, maar kan best zwaar zijn met een ouder kindje.

16. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Ja, heb ik! Toen zoonlief nog baby was en enorm veel huilde heb ik hem (geprobeerd) te dragen. Hij vond en vind het alleen echt niet leuk, dus dat is helaas geen optie.

17. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Vandaag samen met een vriendin en onze kids op stap geweest. Zij heeft de Joolz en daar eens achter gelopen. Wow wat een verschil is dat al! Ik geloof dat ik sowieso de Stokke maar ga verkopen..

18. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Wij hebben de stokke ook getest vond ook dat die veel schudde dus daarom de bugaboo gekozen. Ga is naar een baby winkel om te testen

19. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Bugaboo vind ik persoonlijk te laag.
    Ga morgen idd maar eens wat wagens testen. Daarna kan ik altijd nog besluiten welke het wordt en via mp of niet.

20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Precies dit. Heerlijke wagen! Wij hebben er een en gaan er vaak mee naar het strand. We hebben deze gekocht en niet de Easywalker omdat we over deze wagen betere verhalen hoorden. Vergelijk ze maar eens.

Deel Deze Pagina