Grote zus zwangerschap aankondigen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey dames

Wij zijn er sinds gister achter dat we in verwachting zijn van een kleine meid!! :D
    Me dochter is helemaal in de wolken en zij mag het ook vertellen dan aan iedereen die ze ziet. Aan haar de eer :)
    Nu zat ik te denken mijn vader weet het nog niet want die is veel aan het werk en om nu een berichtje in te spreken of alleen een appje vind ik ook zo stom. Nu dacht ik miss via een foto? Die kan ik later dan ook op fb zetten om het wereldwijd bekend te maken hahaha

Hebben jullie leuke ideeën? :D

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Niemand een leuk idee? :(

3. Deborah198

24 okt 2011
    92
    0
    0
    Ben helpende plus, in een verzorgingshuis.
    Wieringen
    Ik heb mijn zoon op visite gewoon een shirtje aan gedaan en hem lekker laten pronken.

Jouw dochter is zo te zien groter dan mijn man, misschien cup cakes bakken met roze erop en haar uit laten delen.
    Ik zal het niet weten voor de rest.

4. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Een vriendin had een foto gestuurd via whats app zonder tekst en uitleg.. op de foto lag haar vriend op de voorgrond zogenaamd flauwgevallen met een zw test in zijn hand. En mijn vriendin op de achtergrond met een geschrokken gezicht in actie om hem te hulp te schieten.

5. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Ik vind een foto van kleertjes aan de waslijn ook altijd erg leuk.
    Had laatst ook bij iemand gezien die had een foto van hun op de bank gemaakt en dan bij iedereen hoeveel weken oud ze waren. Dus bij haar helemaal uitgerekend (31 jaar in weken... haha), bij haar zoon en dochter en dan op haar buik stond 9 weken :)

6. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    M'n zoontje heeft een shirt: ik ben stoer want ik word grote broer. Zag voor een meisje: geef me een kus, ik word grote zus. Je kunt natuurlijk ook de echo afdrukken op een shirt? Verder trekken wij ons zoontje een Superman pak aan en zet kk er tekst bij: every superhero needs a sidekick

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Pinterest heeft leuke ideeen :)

8. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Een foto van je dochter met een roze ballon met de uitgerekende datum ofzo?

9. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Toen onze oudste grote zus werd heb ik een foto gemaakt met het boek "hoera we krijgen een baby" ze keek er zo trots bij.

Nu voor de 3e hebben we deze foto gemaakt

Bijgevoegde bestanden:

10. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Via Google en printerest kun je ook hele leuke ideeën op doen.

11. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Onze zoon vertelde het dmv een filmpje, wat we via whats app verstuurden (los van de mensen die we persoonlijk spraken natuurlijk)

12. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Ik vind de foto van je dochters zooo leuk.. hier ook zwanger van de derde, misschien ga ik je idee wel pikken? alleen is mn jongste 8 maanden dus denk niet dat ze een bordje kan vasthouden.. maar goed ga even nadenken over een leuk alternatief

Deel Deze Pagina