Goedemorgen, Mijn vraag is vanaf welke leeftijd mag een kindje in het grote(1 persoonsbed) gaan slapen? En vanaf welke leeftijd op een kussen? Groetjes Sabine
denk een groter bed dat je dat voor je zelf kan beslissen zolang ze er maar niet uitvallen en een kussen zeggen ze vanaf 2 jaar.... maar in duitsland, weet ik, hebben ze weer andere adviesen kijk maar naar het dekbed hier zeggen ze vanaf 2 jaar en bij jullie mag je het al gebruiken vanaf de geboorte... hoop dat je er wat aan hebt groetjes
Ik heb Lianna sinds 3 dagen een kussen gegeven, maar ze gebruikt 'm niet. Als ik 'r in bed leg blijft ze er even opliggen met d'r hoofdje en als ik later ga kijken ligt ze langs het kussen. Maar volgens mij hebben ze er ook nog geen nodig.
Omdat Hugo's broertje of zusje straks in Hugo's bedje gaat slapen zijn we ook aan 't denken over een nieuw bed voor Hugo. Alleen twijfelen we nog of we hem al meteen in 'n groot bed moeten leggen. Dan heb ik het over 'n bed van 2 meter. wat denken jullie? Is dat niet meteen 'n te grote overstap? Groetjes Niki
je kan evt een groot bed neerzetten, dus 2 m, en dan met een groot kussen het bed wat kleiner maken, zodat het knusser is en dan evt elke maand een stukje laten zakken..... wij hebben een doorgroei ledikant ten grote van een juniorbed...dus hij kan nog wel ff door maar anders was hij ook van een ledikant naar een groot bed gegaan...ledikant is 1.20 lang en junior 1.40 dus dat scheelt niet zo veel vind ik...