Gaan voor 1ste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xLoveBabyx, 2 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xLoveBabyx

14 mei 2017
    65
    54
    18
    Vrouw
    België
    #1 xLoveBabyx, 2 dec 2019
    Laatst bewerkt: 2 dec 2019
    Hai dames,

Ik ga me even eerst kort voorstellen.
    Ik ben xLoveBabyx, ik ben 26 jaar en samen met mijn man die 39 jaar is hebben wij al sinds 2015 een kinderwens door omstandigheden is die wens nog niet in vervulling gegaan maar nu is alles zo goed als op orde dus wij gaan ergens in januari naar een gynaecoloog om alles nog eens te onderzoeken, ben in het verleden wel al eens naar een gynaecoloog geweest en die heeft dan PCOS geconstateerd bij mij dus mijn menstruatiecyclus wel heel onregelmatig (ik had ook obesitas/overgewicht) maar nu dat ik bijna geen overgewicht meer heb dus nu is mijn menstruatiecyclus regelmatiger gaan ik en mijn man echt voor onze kinderwens gaan! <3

Dus wie van jullie gaat er ook voor jullie 1ste kindje en is ook rond de leeftijd van 26 jaar en wilt gezellig mee komen kletsen?

2. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Hi!

Nog helemaal geen reacties zie ik.. Ik ben net 29 geworden en ben eind augustus met de pil gestopt. Mocht het gebeuren dan was het leuk, maar we gingen nog verhuizen tussendoor dus voor mijn gevoel was december ronde 1 ;) volgende NOD is 22/23 januari!

Wat fijn dat je cyclus wat regelmatiger is! Dat geeft hoop :)

Deel Deze Pagina