Ik ben benieuwd naar jullie mening over/ ervarin met de invulboeken van pauline oud. Ik vind ze er zooooo leuk uitzien en ze lijken mij erg fijn, maar is dat ook jullie ervaring? Als ik voor deze ga zou ik ze all4 willen, leuk zo'n complete set, ben nogal een herinneringen en schrijf persoontje, dus vast ook als ik zwanger, bevallen&moeder ben8) Wie heeft ervaring met haar boeken: * mijn 9maanden dagboek * Baby's eerste jaar| * Kraambezoekboek * Mijn opgroeiboek alle mijlpalen Pauline Oud Illustraties
Ik heb de eerste drie van het rijtje. Ik vond/vind het helemaal leuk. En schrijf ook trouw, terwijl ik helemaal niet zo'n schrijf type ben
ik kreeg deel 1 tm 3 in mijn kraampakket van mijn verzekering, en vind ze helemaal geweldig! wil deel 4 ook!!!
Ik heb alleen nog de eerste: mijn 9maanden dagboek. De rest ga ik ook halen, is idd leuk als setje en later als herinnering
ik heb ook het 9maanden dagboek, hij is bijna vol vindt de boekjes er leuk uit zien dus ik wil straks in ieder geval ook het boekje baby's eerste jaar...
ik heb het kraambezoekboek (HEEL LEUK !!) en het boek 1e levensjaar. deze is ook heel leuk maar ik mis de pagina's om meer foto's in te plakken. Maar verder een superboek. Morgen haal ik het 4e deel. Ben benieuwd hoe dat deel eruit ziet.
Ik heb het Kraambezoekboek en Baby's eerste jaar. het laatste deel wil ik ook nog. Het 9 maanden dagboek was er nog niet toen ik net zwanger was en ik was bijna uitgerekend toen ik hem voor het eerst zag. Jammer...maar leuk als we ooit een 2e mogen krijgen. Vind het echt heel leuk om bij te houden. Af en toe lees ik wat ik al heb geschreven en denk je gelijk weer terug aan dat moment. Wedden dat je daar een glimlach van op je gezicht krijgt?
Ik vind ze geweldig! Ik heb voor Milan alleen het opgroeiboek. Ik was hier echt naar op zoek want je hebt wel veel baby boeken, maar geen vervolg hierop, totdat deze dit jaar werdt uitgegeven. Ik ben niet iemand die iedere dag schrijft maar nu kan ik toch alles bijhouden!
Ik was zwanger en zocht naar iets al een kraambezoekboek. niks te vinden. en ik bevalen en een week of 10 later dit kraamdbezoekboek. meteen onthouden . en keek er nu eens en zag dus die ander. nu het 9mnd dagboek besteld en het 1tm4 jaar boek. voor me dochter er bij. en wil voor de 2de straks dus ook eerste jaar kraambezoekboek en 1 tm 4 jaar en eind 2010 komt ook het mijn kleinkindboek uit dus die wil ik denk ook
Ik heb het zwangerschapsdagboek meteen gekocht toen ik zwanger was, zag er zo leuk uit... maar... ik vind em dus echt heel erg tegenvallen. De vragen lijken allemaal enorm op elkaar, komen ook meerdere keren terug (dezelfde vragen, alleen iets anders verpakt) en weinig ruimte om zelf iets bij te schrijven. Heb vervolgens dus een ander 9 maanden-dagboek erbij gekocht en na de eerste weken niets meer in dit dagboek bijgeschreven. Vorige week toch dit dagboek er maar eens bijgepakt omdat ik de vervolgboeken toch wel heel schattig/leuk uit vind zien (nog niet bekeken hoe die van binnen zijn) en heb de vragen van de afgelopen maanden alsnog voor het grootste deel beantwoord, wat dus heel goed kan omdat t van die 'standaard' vragen zijn. Ik vond em dus tegenvallen, op het uiterlijk na. Ben wel benieuwd of de vervolgboeken ook zo zijn...
Ik heb het kraambezoek boek gekocht (alvast voor binnen nu en 2 weken ) Ik vind hem er echt super er uit zien! Wij hebben een polaroid camera met nog 2 pakketjes foto's en daarmee wil ik foto's maken voor in het boekje
vlgs mij zei iemand anders het ook: in baby's 1e jaar boek is er (tussendoor) niet veel ruimte voor foto's. in kraambezoekboek is bij wijze van meer plek! volgens mij zit er wel eea achterin aan foto ruimte in baby's 1e jaar. Ik plak nu maar af en toe een foto ergens bij.
Meiden bedankt voor de reacties die binnen komen, ik lees vooral dat het hele leuke en fijne boeken zijn, alleen soms wat weinig ruimte voor met name foto's .. wij willen iig van elk jaar een foto boek laten drukken dus aan gebrek aan foto ruimte maakt het opzich niet heel veel uit... nog meer reacties altijd welkom natuurlijk
OO ik ben nu net begonen in het 9mnd zwangerschaps boek. vindt hem erg leuk. had bij de eerst die van anne geddes maar vindt deze gezelig mis alleen zoals ik het nu zag een plekje voor de echo maar die plak ik wel ergens ander. ben ook begonen in die van 1 tot 4 jaar ook erg leukkk