grotere bh / meegroei-bh?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jis, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bijna 9 weken zwanger en mijn borsten waren rond 5 weken al fors gegroeid en mijn bh's passen niet meer. Sinds die tijd draag ik al sportbh's en dat zat heerlijk, maar ik merk dat ook die bh's niet super zitten omdat mijn borsten 's avonds alleen maar meer zeer gaan doen.

Nu wilde ik een meegroei-bh aanschaffen, maar moet ik dit in mijn oorspronkelijke maat doen? Of moet ik ze opnieuw laten opmeten?

Wie herkent dit? En heeft hetzelfde probleem of juist tips? Wat zijn jullie ervaringen?

2. Amayo

Amayo Actief lid

13 jun 2010
    240
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi!

Mijn ervaring met de meegroeibh is dat de stof elastisch is dus je borsten hebben nog wat ruimte om te groeien. Vraag wel goed advies in de winkel, de dames daar kunnen je exact vertellen welke maar je moet hebben. Ikzelf heb grote borsten (70F) en kan uit ervaring spreken dat een goede bh erg belangrijk is. Zeker tijdens je zwangerschap.
    Ikzelf heb wel spijt gehad van de meegroeibh, het model wat ik had hebben ze ook in een variant als voedingsbh. Ik had deze liever gekocht want daar heb je na je zwangerschap als je bv wilt gaan geven ook nog wat aan. Je borsten worden dan wellicht nog groter.

Succes met je zoektocht!

3. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Hoi,

Heel herkenbaar. Bij de vorige zwangerschap heb ik 1 meegroei bh gekocht en later nog 2 voedings bh's. Van het merk Anita. De voedingsbh is van dezelfde stof als de meegroei bh. Nu heb ik ze ook al weer aan. Zit toch wel wat fijner.
    Even opnieuw opmeten zou ik wel doen. en even passen in de winkel. Zo'n bh zit toch anders dan de gewone.

4. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Mijn borsten springen ook al bijna uit mijn bh. Ik ga beginnen met een goedkope meegroeibh van de c&a .... Zal wel zien hoe het zit. Ik heb ook dat het einde van de dag mijn borsten pijner doen en als ik ga slapen is op mijn zij liggen ook pijnlijk, dus dat doe ik niet meer.

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb bij mijn zwangerschap een goeie meegoeibh gekocht in prenatal. daar kun je ook passen.

6. K12

K12 Nieuw lid

22 jun 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het merk Anita zit erg goed. Ik heb pas deze bh´s gekocht. Zit echt super. Eerder had ik ook sportbh´s en een goedkope meegroeibh, maar deze ondersteunen niet goed genoeg. Ik heb dan ook wel een erg grote cup en zou je aanraden het echt op te laten meten.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb "ze" op laten meten...
    Mij werd een voedings-BH gedurende de zwangerschap afgeraden.

8. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Die van mij zijn vanaf de eisprong al behoorlijk gegroeid!!
    Afgelopen weekend paste ik mijn normale bh's echt niet meer! Ik heb een zwangerschap bh gekocht bij de v&d met vrij bede bandjes. Ben superblij met dat ding en hij zit heerlijk!! Geen pijnlijke borsten als ik hem aan heb en ondersteunt erg goed. Ik heb nu een grote D.

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik had van die goedkope van de hema gekocht (10euro) maar deze zitten echt niet! Ook niet te verwachten voor dat geld maar toch ik dacht laat eens proberen.
    Ze geven alles behalve steun.

Nu opzoek naar goede!

10. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    herkenbaar probleem..

in het begin heb ik tot 2x toe grotere bhs gekocht met een grotere maat, omdat ik niet wilde toegeven aan zw-bhs hahaha.. (erg hé)
    na 3 maanden zwangerschap toch een zw-beha gekocht eentje van anita bij prenatal (zit zelf super fijn vind ik) ik heb me wel even laten helpen door een verkoopster daar..

tevens heb ik van de hema een zw-beha gekocht, maar die zit voor geen meter pff.. heb hem 3x aangehad en toen weg gedaan want jakkes dat was echt niks..

ik zou wel ff opnieuw laten meten je borsten, want de maat kan echt behoorlijk veranderen en de zw-bhs hebben toch net een andere maat (naar mijn mening)

succes!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hier ook de meegroei/voedings bh van prenatal en ben er super blij mee. Heb er inmiddels 6 en zou geen andere willen. (geef bv nog)

1 tip voor wie een bh wil kopen en al 'lekt' ;
    vergeet de kompressen niet!

Deel Deze Pagina