beste meiden kan je eigenlijk een eiersprong krijgen als je de pil slikt of de prikpil gebruikt? iemand die ik ken probeert samen met haar vriend zwanger te worden door de prikpil heen ( haar moeder is heel streng terwijl ze al 22 is ) en omdat de huisarts elke 3 maanden belt kan ze niet smokkelen. iemand tips? klinkt echt heel bizar om te proberen door de prikpil heen zwanger te worden haha maar het is de enigste optie moet ze der elke dag gaan tempraturen ? of wat..... alvast bedankt
Lijkt me een onmogelijke missie, anders gaat ze op zichzelf wonen , dan hoeft ze niks meer en heeft ze haar eigen regels
is er dan helemaal geen mogelijkheid geen 1? ze kan nu niet weg bij haar moeder, der moeder is alleen zonder man en ze heeft longziekte xx
Nou vrijwel geen mogelijkheid , alles kan natuurlijk, maar zou er niet vanuit gaan. Is het voor haar handig in zo'n situatie een kindje te verwekken?
jah dat zei ik ook tegen der. maar ik had al gehoord dat ze ermee kapt om het te proberen totdat ze weg kan bij der moeder iig bedankt
Wat een raar verhaal... waarom belt die huisarts elke 3 maanden? Mijn huisarts belde me niet achterna hoor toen ik aan de prikpil was.
Aangezien ze 22 is kan ze het misschien met de huisarts overleggen. Hij heeft geheimhoudingsplicht, dus haar moeder hoeft er niets van te weten.
Dit gaat over jezelf toch? aangezien je in een ander topic zegt dat je hoopte dat je wel een eisprong had bij het gebruik de prik pil. beetje dubbel om hier nu te zegggen dat het over een vriendin gaat. zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#1845624
Vond het zowiezo al vreemd, het leek idd op een ander topic dat ik ergens had gespot, maar kon het ff niet plaatsen. Nou ja, hoop dat ze haar antwoorden heeft...of de aandacht die ze zoekt
Ik begrijp niet dat een meisje van 22 op commando van haar moeder iedere 3 maanden zo'n berg hormonen laat injecteren tegen haar zin in... En ik begrijp al helemaal niet dat de huisarts hierover de moeder inlicht. Als dat eh, meisje, of ze nou bijvoorbeeld Sammy of Marietje heet doet er niet zoveel toe, nou gewoon even met de huisarts overlegt of de beste man niet meer wil bellen lijkt me het probleem opgelost toch? Flientje