Ondanks alle negatieve commentaren op dumpert vind ik het wel een share waard : dumpert.nl - Megapaaldanseres Ik vind het knap van dr, en ook leuk om te zien dat een vollere dame dit zo goed kan.
Wow, echt knap, zeker ook met haar gewicht! Als ze zo doorgaat is ze in no time geen grotere dame meer .
Wow! Ik vind het trouwens best een mooie vrouw ook hoor. Heel jammer van die comments inderdaad, maar goed, het is dumpert..
Nou nieuwswaardig hoor. alsof een dikkere dame zoals ik zoiets niet zou kunnen doen. triest hoor dat mensen dit zo bijzonder vinden om in het nieuwsgedeelte te moeten plaatsen. Er zijn vast belangrijkere nieuwsberichten dan een dikke dame die kan paaldansen. sorry hoor maar word er zo moe van dat WIJ altijd maar in het nieuws moeten komen als ze zo gezien worden. hetzelfde gisteren zat ik met mijn dochtertje op een schommel. Mensen die voorbij kwamen moesten gewoon 3x omkijken om te zien of ze wel echt die dikke zagen zitten op de schommel. Eet ik een frietje in de stad word ik ook aangekeken.en uitgescholden. word er zo verdrietig van. ik moet dus mijn dochter een frietje geven en zelf een salade pakken of zo. begrijp me niet verkeerd maar vind het gek dat andere mensen dit dus zodanig speciaal vinden omdat het dus normaal de slanke dames zijn.
Die reacties op dumpert lees ik niet eens, daar zitten toch alleen maar gefrustreerde pubers die niet gelukkig zijn met zichzelf, maar wel gelukkig worden van het afkraken van anderen. Maar wat knap van deze vrouw! Mooie vrouw om te zien ook. Ik doe het haar echt niet na.
Ik ben ook een flinke dame, ik heb een keer aan paaldansen gedaan maar pfff wat zij dus voor elkaar krijgt kreeg ik dus echt niet voor elkaar volgende dag ging ik wel kapot van de spierpijn
Mensen vinden dit bijzonder omdat dikkere mensen automatisch worden gekoppeld aan niet fit zijn. Deze dame bewijst het tegendeel! Dit is misschien niet het meest belangrijke nieuwsbericht voor jou, maar ik weet zeker dat deze vrouw andere volle vrouwen/meisjes zelfvertrouwen heeft gegeven en zij zijn dus blij met dit nieuwsbericht!
Ik vind het eerder triest dat jij het blijkbaar zo negatief opvat. Je maakt er zelf een negatief verhaal van. Ik vind het bijzonder dat deze dame inderdaad zo fit is, zo sterk ook.. Ze heeft een enorm gewicht mee te zeulen en ze gooit het zonder moeite de lucht in en zwiept en zwaait het in de rondte. Ook staat ze zonder schaamte voor een enorm publiek in haar pakje , en daar heb ik respect voor.. Jammer dat jij dat triest vind. En trouwens, wie zegt dat die mensen niet drie keer omkeken, omdat je er gelukkig uitzag zo samen met jou dochter op de schommel? (p.s , ik was zelf zo'n vollere dame.. 133kg nu 80.. )
Ah joh dat zijn allemaal van die kleine jongetjes tussen de 12 en de 16 die zich stiekem s-avonds onder de deken liggen te bevredigen met hun rechterhand op zulke filmpjes
Ik fietste serieus mijn kind naar de gastouder vanochtend toen ik langs een groep schoolkinderen fietste die naar de gymles liepen. Roept het meest 'gezette' jongetje van de hele groep: whahahaha, moet je kijken wat een dikzak. DIKZAK DIKZAK! ... Tot zo ver de maatschappij.
kom gauw uit je slachtoffer modus meid want je weet zelf ook dat gezette dames niet gauw in een paal hangen