Hier maken beide jongens kans, op 36.6 en 38.4 jarig. Nr 5 kon op de verjaardagen van nr2 en nr3 maar kwam er net voor ipv tussen. Qua oppas, tja ik moet naar het ziekenhuis dus kom er waarschijnlijk niet onderuit om iemand in te lichten. Gelukkig kan mijn moeder wel dr mond houden. En zal ook niet onnodig gaan appen ofzo. Mijn schoonmoeder heeft daar wel een handje van, met de meest stomme dingen En overtijd lopen... dat denken ze nu al volgens mij echt, hoe vaak ik niet al de vraag heb gehad als "je hoeft niet lang meer?" Om dan verbaasd te zijn dat het nog 2 maanden is
Ik ben bijna alle keren in het ziekenhuis bevallen, ik had dus alle keren toch oppas nodig. Bij de tweede moest ik na de bevalling naar het ziekenhuis. Toen hebben we dus alsnog mijn moeder uit haar bed kunnen bellen.
Dat is idd een perfecte manier. Die hier dus helaas niet ging. Ik vond het op zich ook niet erg om in het ziekenhuis te bevallen hoor. Zeker bij de laatste. Ik zag me nog niet bezig met een stel pubers om me heen. Dan vind ik het ziekenhuis wel zo prettig eigenlijk.
Oh ja dat had ik zeker met de laatste heel erg vaak. Een grote buik en al best vroeg de opmerking: ''zo jij hoeft niet lang meer"
Nee, nog steeds geen baby. Ze is tweede kerstdag zijn ze nog op de koffie geweest. Wij zijn gisteren een dagje uit geweest. Toen zaten we nogal ver van huis, dus mocht ze even niet bevallen
Ik had bij de eerste gekozen voor poliklinisch, zat bij mn ouders in huis waar nog 6 broertjes en zusjes rondliepen. Dat leek me ook niet fijn alleen ma en/of pa thuis prima maar niet de rest. Uiteindelijk binnen 2u medisch omdat nr1 in het vruchtwater had gepoept en daarna keizersnede dus bij de rest geen keuze meer. Sowieso vinden ze aan boord bevallen niet fijn voor het geval er wat mis gaat. En nu met de pubers vind ik het ook niet echt een relaxed vooruitzicht maar dat is misschien ook omdat ik niet de ervaring van thuis heb
Nee nog maar 4 maanden Even geknipt, zusje stond erbij op de foto, die loopt 3 weken voor op mij. Doordat ze 2u rijden verderop woont is dit waarschijnlijk de laatste x geeeest dat we elkaar zwanger zagen. Bij haar vergeleken voel ik me helemaal dik (maar zij is zelf stuk dunner) terwijl ik op zo'n +5 kilo zit dus helemaal niet slecht
Idd... Vandaag is mijn moeder jarig. Daar zullen we dus ook de nodige vragen krijgen. Is het er nog niet? Hoe is het met haar?
Hoi allemaal, Ik lees al even mee en vind het leuk om mee te schrijven. Wij hebben vier kinderen onder de 6. Het is een drukke boel, het zijn wilde jongens en kunnen elkaar enorm op de huid zitten. Verder is het gelukkig heel erg genieten. Mijn man is er helemaal klaar mee, hij vindt 4 echt meer dan genoeg. Ondanks dat ons kleintje nog echt heel klein is, heb ik nog niet dat gevoel van compleet zijn. Gek hè? Dat terwijl het soms best een chaos is hier en echt niet altijd alles vlekkeloos verloopt. Ik heb het laatst met mijn man gehad over anticonceptie nu na de bevalling. Ik vroeg hem hoe hij denkt over vasectomie. Hij wil dit absoluut niet, dit gaat dan ook niet gebeuren. Ik wil niet meer aan de pil en wil ook geen spiraal, dus dat zullen condooms worden. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ja ik maak geen kleine buiken komt volgens de vk ook omdat ik tussen ribben en bekken relatief weinig plek heb dus hij moet wel naar buiten. En als de baarmoedergroei dan ook iets voorloopt... Kleine baby's heb ik ook niet. Ik ben zelf met 1m67 niet echt groot maar was als baby ook een 9ponder Is dat als oma net zo vervelend als als moeder?
Nou euh, hallo nog-3-kinderen Wij zijn dus echt niet consequent genoeg ervoor. Hier nu implanon in overweging. De "borstvoeding beschermd" gaan we sowieso niet op gokken, langste niet ongesteld was amper 3 maanden Zwanger worden is op korte termijn uit lichamelijk oogpunt echt niet verstandig (bekkenklachten). Hormonen reageer ik niet lekker op, daar zit dus ook mijn twijfel. Maar condooms blijkt hier dus niet effectief. En geheelonthouding gokken we ook maar niet op
Oh serieus, dus 3 keer zwanger geworden daarna nog? Hebben jullie geen condoom gebruikt of door het condoom heen? Ergens vind ik dat ik ook mijn verantwoordelijkheid moet nemen omdat mijn man 4 genoeg vindt, maar ik vind ergens ook dat hij zijn verantwoordelijkheid heeft nadat ik jaren de pil heb geslikt en 4 kinderen heb gekregen. Ik zou het zelf dus helemaal niet erg vinden om nog zwanger te raken, maar is dat dan egoïstisch dat ik niet aan de hormonale anticonceptie wil?
Ik heb jouw lengte en had ook flinke baby's. De kleinste was ongeveer 3700 gram, de grootste ongeveer 4400. En dan alles van voren dragen... Ik denk als oma een stuk minder vervelend hoor Ik loop tenslotte niet met die dikke toeter rond
Niet consequent in gebruik dus geen foutje van het condoom. Russisch roulette zeg maar Overigens had ik bij alle 3 wel de wens hoor, man niet zozeer maar wel "dan komt het ook goed" dus geen "ik wil het absoluut niet". Ik had nu een koperspiraal maar die verloren door heftige menstruatie. Toen tegen man gezegt dat ik niet elke keer ga zeggen dat hij condoom moet pakken (liggen aan zijn kant) want ik wil wel een kind. Als hij echt niet wil moet hij zelf ook de verantwoordelijkheid nemen en niet afschuiven op mij. Overigens staat man wel enigzins open om zich te laten helpen maar ik vind dat je ook daarna met zn 2e achter moet staan en dat kan ik nog niet. Als man nee zeggen tegen een zwangerschap, wel seks willen maar geen maatregelen willen nemen vind ik hypocriet
Oef 4900 heb ik nog niet gehad. 3800-4300. En draag ook echt naar voor. Van achter zie je nog een mooie taille Haha nee dat zal inderdaad wel verschil maken.
Dan zitten we best gelijk qua geboortegewichten. Deze zat bij de echo's ook iets boven gemiddeld dus verwacht wel weer een 8ponder