We hebben 'geluk'. Inmiddels staat er een afspraak voor dinsdag gepland. De machine is online nog niet op voorraad, maar gelukkig worden wij wel weer voorzien. De garantie is inmiddels verlopen. Als ze geen tijdelijke garantie geven kunnen we de volgende bij problemen in ieder geval open maken om te kijken of we hem zelf kunnen repareren. Partner heeft de droger ook al een keer gerepareerd. Fingers crossed dat deze AEG beter werkt. Normaal zie ik wel veel positieve ervaringen voorbij komen.
Oh, dat is aftellen! Help het je hopen dat de volgende het wel een flinke poos volhoudt Vandaag ben ik 30 weken zwanger. Ik merk echt dat alles zwaarder en ongemakkelijker wordt. Buik zit soms echt in de weg. En die panty's, wat een verschrikking. Maar jurkjes zitten dan wel weer het lekkerst...
Ik weet niet of je binnen de maten valt. De laatste zwangerschap had ik deze in een maat groter dan normaal https://www.wehkamp.nl/ms-mode-high-waist-tregging-kaki-17357263/?ref=%7B%22id%22%3A%22dames-mode_kleding_broeken%22%2C%22filter%22%3A%22ms-mode%22%2C%22params%22%3A%22merk%3Dms-mode%22%7D Bij mij zaten ze erg prettig.
Zitten ze niet lekker? Of zijn ze moeilijk aan te trekken? Ik droeg tijdens mijn zwangerschappen steunkousen, dat is helemaal wat. Daar moest ik 's morgens echt tijd voor uittrekken.
Dat kruis bij de positiepanty's scheurt bij mij altijd kapot. Dan zit het echt niet lekker meer. Ik pak ook wel een paar maten grotere panty als normaal, maar dan is het probleem dat hij halverwege mijn buik blijft hangen. Dan zie je door het jurkje heen die naad van de panty zeg maar. Ook niet echt een goed idee.
Oh nee dat is niet fijn. Ik heb eigenlijk geen idee meer welke panty's ik droeg tijdens mijn zwangerschappen. Ik deed soms een donkere panty over de steunkousen, dat stond dan mooier.
37 weken halen: check Verjaardag nr4 afhandelen: check Heb t idee dat mn buik ook "gezakt" is afgelopen week. Ben er lichamelijk echt wel eind klaar mee. Psychisch wisselt per dag. Het idee niet (/nooit) meer zwanger te zijn vind ik heel gek. Maar kijk er ook erg naar uit om Jopie te ontmoeten. Nadeel van zoveelste kindje vind ik wel dat in de bubbel komen erg lastig is terwijl ik wel die behoefte heb. En het huis op orde houden is ook een lastig iets
Elke keer weer een zoektocht. Heb nu van hema de gewone (huidskleur) in xxl ipv m en dat gaat nog redelijk goed. De zwarte panty's heb ik wel positie en dan hema, h&m, prenatal. Maar niet alles zit echt lekker. Vind bij, dacht prenatal, bijv ook irritant dat het s/m of l/xl is. Ik wil m/l
Prachtige buik @toch3. Heerlijk dat afstrepen en aftellen. Beval je altijd rond dezelfde termijn of is dat heel verschillend bij jou? Ik tel ook een beetje af. Nog 3 weken werken, dan nog een week vakantie en dan verlof. Zo'n zin in!
Oh dat schiet voor jou ook alweer op. Ik vond altijd dat als je eenmaal de 30 weken voorbij bent dat je echt kunt gaan aftellen.
Wat een verschil! Nee, dan kun je nergens op rekenen en kan het alle kanten op. Spannend hoor! Ik heb 39.6, 40.2, 40.4 en 41.2, 41.4. Ik hoop dat het weer rond de 40 weken is deze keer...
Ja dacht doe ik nu 37.2 maar dat is mislukt 41.2, 41.0, 40.4, 38.2, 39.2... Nr4 voelde echt als prematuur, had zó in mn hoofd dat ik nog 2 weken moest... Natuurlijk wist ik wel dat het mocht, prima termijn, maar zo voelde het niet. Nu weet ik niet echt. Wel het idee dat ik voor donderdag niet beval want man is nog even 3 nachten weg (wel "dichtbij" en de afspraak zsm van boord te mogen zodra ik bel). Dus hoewel buik onrustig is denk ik niet dat het door gaat zetten voor man er is (en ja, ik weet dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn ). Wel blij dat de vk vanaf 39.0 wil proberen te strippen en ze 40+ niet nodig vindt. Al zal dat ook afhangen van hoe mn lichaam voorbereid want door de keizersnede zijn de mogelijkheden ook beperkt qua inleiden.
Overigens, dat bed omhoog he... hier nog niet gedaan. Plas was afgelopen vrijdag (want 37.0 en bed moest toch verschoond worden). Maar ik heb tegen man gezegt dat ik het niet wil. Weet echt niet hoe ik dan veilig snachts naar de wc kan snachts lijkt er een blokkade te zitten tussen hoofd en benen zeg maar, lopen is dan erg moeilijk, als ik dan ook nog moet "springen" of via een trapje... Nou gaat ons oude matras op ons bed, dan heeft het de juiste hoogte, dus dat is zo gedaan. Matras staat voor het grijpen. Kan misschien alleen beter morgen ook de waterdichte molton voor het grijpen leggen want dat zeiltje uit het kraampakket schiet ook niet op vibd ik dat ie echt voor nood
Oké ik word echt ff gek van mezelf en ik denk echt dat mijn hormonen met me aan de haal gaan. We hebben 4 kids onder de 6. De jongste is een paar maanden. Mijn man wil geen kinderen meer, hij vindt het genoeg en hij vindt zichzelf te oud. Hij wil ook geen sterilisatie. Ik slik geen pil dus we gebruiken een condoom. Ik wil nu nog geen vijfde, de kleinste is nog zo klein. Maar ik merk aan mezelf dat ik er gedurende de dag best veel mee bezig ben. Ik denk er dan steeds aan of ik ooit nog zwanger zal zijn enz. Ik voel me zo ondankbaar met alle kleintjes die we hebben. Toch kan ik het gevoel niet onderdrukken. Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Echt prachtige buik @toch3! Succes deze laatste weken. Hopelijk kan je toch nog ergens in die bubbel komen. Desnoods een kleine Hier was het 36+5, 38+2, 38+3 en 39+1. De uitgerekende datum halen zou voor mij als over tijd gaan voelen Maar met deze opwaartse trend zou een evt volgend kind de 39+1 moeten passeren @Hehallo, mijn ervaring is wel dat juist als ze nog zo klein zijn, die drang groter is dan later. Of op een andere manier in ieder geval. Wel verstandig om dan samen goede afspraken te maken over anticonceptie, want als je er 4 onder de zes hebt, kan het nooit heel lang geduurd hebben voordat het raak was en zit een ongeluk misschien in een klein hoekje.
Wij hadden vanavond heel leuk bezoek: Onze dochter was er met man en baby! De eerste keer bij opa en oma... Er werd nog net niet gevochten door de ooms wie hem op schoot mocht
Mijn ervaring is ook wel dat het op en neer gaat. Juist als ze nog klein zijn maar het wel lekker loopt is het verlangen het grootste. Maar ook een stukje rouwverwerking. Dat klinkt heel zwaar, maar het is toch een periode die je moet afsluiten en dan (waarschijnlijk) nooit meer terug komt. Het 1 sluit het ander ook niet uit. Dankbaarheid voor wat er loopt en verlangen naar wat nog kan komen. Wel lastig als je niet op 1 lijn zit.
Morgen weer zwangerschapsmassage, kan ik toch een uur in mn bubbel Oef, elke keer langer lijkt me helemaal niks. Ondanks de 40wekendatum ga je toch refereren naar je ervaringen.