Mirena Spiraaltje Laten Verwijderen...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MamaNienke, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNienke

MamaNienke Niet meer actief

Hey allemaal...

Iemand van jullie ervaring met het laten verwijderen van de mirena??:( Ik ga straks bellen voor een afspraak, maar zie er toch wel tegen op...

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Niet tegenop zien, je denkt even auw, en dan slingert ie al voor je neus, eh was dat alles vraag je dan......:D

3. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Bij mij gaat de mirena er volgende week uit. Ik heb nog gevraagd of ik van tevoren nog pilletjes moest slikken zoals bij het plaatsen, maar dat was niet nodig. Het verwijderen gaat makkelijker als het plaatsen .... daar ga ik dan maar vanuit ;).
    Ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet, dat heb ik ook wel.

Succes!

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Je voelt even een pijnlijke steek en dat is alles. De eendebek is het vervelends.

5. MamaNienke

Ik heb voor het plaasten geen pilletjes gehad eigenlijk.. Watvoor pilletjes waren dat dan??

Ik heb maandag om kwart over 3 een afspraak.

Eendenbek is inderdaad vervelend. Maar mijn baarmoeder ligt best wel hoog had de gynaecoloog gezegd, maar ik laat hem bij de huisarts verwijderen... Dus ik ben benieuwd...

6. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Die pilletjes waren ervoor om de baarmoedermond zachter te maken zodat ze er makkelijker bij kunnen. Ik moest er één 's avonds slikken en de ander een uur voor het plaatsen.

Grappig, ik zie net dat je spiraaltje al verwijderd is ... ik ga morgen, 11.20 uur :D

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik voelde helemaal niets, niet bij het plaatsen en niet bij het verwijderen en niet bij het plaatsen van een volgende. Misschien omdat ik ze liet plaatsen een paar weken na elke bevalling..

8. MamaNienke

Ik had de mijne ook laten plaatsen na de bevalling. Wat ik voelde was eigenlijk een nogal hevige menstruatiekramp en toen was het over.

De gyn heeft wel 10x gevraagd of het goed met me ging. Maar het ging uitstekend. 2 a 3 maanden af en aan wel bloed verlies gehad!

Maar vanmiddag is hij eruit gegaan. Ze keek, moest ff verliggen omdat mijn baarmoeder hoog ligt (?) en ze zei daar komt ie, dus ik verkrampte al een beetje.. maar het leek alsof er kramp ging komen, maar hij was er al uit!
    WOW! Was dat alles?

Deel Deze Pagina