Ik hoorde van mensen dat een nieuw flesje ongeveer 20,- kost. Nu zie ik bij prenatal een aanbieding voor een avent startersset voor 24 euro. Gaat om 4 flessen met speen en flessenborstel. Is dit iets of heb ik hele andere flesjes nodig?
Het is voor iedereen heel persoonlijk wat de baby fijn gaat vinden. Begin je meteen met flessen of geen je eerst borstvoeding? In sommige babypakketten zit een klein avent flesje, mocht je eerst borstvoeding geven/proberen dan zou ik het bij dit flesje laten. Zelf ben ik begonnen met borstvoeding en heb ik gekozen voor Tommee Tippee voor daarna omdat dit veel lijkt op een borst.
Ik heb nog nooit een fles van 20 euro nodig gehad hoor... Bij mijn oudste eerst simpele Kruidvatflesjes gebruikt, en daarna de toen nieuwe Difrax-flessen met ventiel. Nu heb ik nog geen flesjes gekocht, eerst maar eens naar de negenmaandenbeurs eind februari...
Ik wil borstvoeding geven.. Moest dit niet lukken heb ik 2 Tommee Tippee flesjes in huis gehaald, deze waren samen 11 euro Een flesje van 20 euro per stuk heb ik ook nog niet van gehoord!
Ik had bij allebei het startersset van Avent gekocht. Ben begonnen met borstvoeding, maar ook gekolfd en ze dronken allebei goed uit de Avent flessen. Er zijn ook baby's die hier niet/slecht uit drinken. Dus misschien de fles uit de cadeau doos bewaren en evt daarna pas het set kopen?
20 euro voor 1 fles is wel erg veel... Ik zou niet teveel flessen in huis halen. Het is toch even afwachten welke fles je kleintje fijn vind en zonde om dan al 4 flessen in huis te hebben. Je kunt de flessen uit de babydozen gebruiken, en evt. nog 1 andere fles kopen. Als je bv wilt gaan geven, zou ik zoiezo geen flessen gaan kopen.
Bedankt voor de tips! Wiecweet wanneer die dozen dan komen? Van de zorgverzekeraar komt met 7 maanden geloof ik. Ik hem me laatst opgegeven voor ik geloof etos doos. Heb er niets meer van gehoord. Ben nu 26 weken.
Er zit volgens mij alleen een fles in de box van de Prenatal, de blije doos, verder niet. Wel speentjes.
Ik zou geen starterset kopen.. Misschien vindt je kindje die flessen niet fijn en dan zit je met die hele set te kijken.. Idd gewoon de gratis flesjes proberen en eventueel nog een los flesje van een ander merk kopen. Welke goed bevalt is dan zo bijgekocht.