mijn dochter van 5 is ervan overtuigd dat ze een 'hetsjimul kulletsjimul' wil van sinterklaas. Ik heb er niet echt verstand van maar had al wel besloten dat sinterklaas die waarschijnlijk niet aan haar gaat geven... Maar toch even wat opgezocht en nou zie ik die dingen voor zowel 69 euro (no way) als voor 6,99 (optie als ze dat nou zo graag wil). Maar wat is nou het verschil, waarom zit daar zo'n prijsverschil in?
Je hebt die dure eieren, daar zit een furby-achtig diertje in dat je moet verzorgen (maakt geluid, heeft lampjes, beweegt, reageert op bepaalde dingen). En je hebt die kleine colleggtibles, dat zijn echt kleine eitjes met daarin een klein poppetje - echt een hebbeding, kan verder niks ofzo. Vooral duur
De overeenkomst is dat het beiden niks is haha. Die grote is belachelijk duur en de kleine hebben ze precies niks aan.
Haha ja ik vroeg haar ook wat ze er dan precies mee dacht te kunnen. "nou dan kan ik er gewoon leuk mee spelen". Eh ja... net als met die andere 300 prullaria die ze heeft... Heb ook uitgelegd dat als je iets duurs vraagt, je misschien niks anders meer kan krijgen. Terwijl je ook goedkopere cadeaus kunt vragen en dan krijg je misschien meer. Haar antwoord: "ja maar dan vraag ik het gewoon in de zak, want daar zitten altijd heel veel cadeaus in". Toen uitgelegd dat je verschillende dingen kunt vragen aan Sinterklaas maar dat je niet weet wat Sinterklaas voor je uitzoekt. Haar antwoord: "je krijgt altijd van sinterklaas wat je gevraagd hebt! Dat was vorig jaar ook zo". (was niet zo maar voor haar gevoel blijkbaar wel...)
Mijn oudste had zo’n klein eitje gekregen van oma en dat vond ze zo’n tegenvaller, dat ze de grote ook echt niet meer wil Het uitpakken vond ze leuk, poppetje schattig, maar dat was ‘t ook... Ik ben blij dat Sinterklaas het laatste woord heeft
Hmm ja dan is dit jaar wel het jaar om dat te leren ws Dat ze ziet dat er dus geen hatchimal in de zak zit. Tenminste zo'n ding kost al meer dan het bedrag waarvoor ze hier in totaal aan cadeau's krijgen
Die kleine hatchimals en shopkins en dat soort zooi vinden ze hier dus wel heel leuk en spelen ze samen leuk mee . De grote hatchimal heeft de jongste gehad met kerst vorig jaar en het uitbroeden vonden we allemaal geweldig (we hadden een kneusje die wat moeite had met uitkomen ) en ook nu vindt ze hem nog heel leuk, speelt er niet elke dag mee maar wel regelmatig met vriendinnetjes.
Mijn dochter van 6, wilt ook al heel lang een hatchimal. Ze heeft het er al maanden over en gaat hem vragen aan Sinterklaas. Aangezien het iets is wat ze echt heel graag wilt hebben (volgens mij is dit het eerste speelgoed waarvan ze aangeeft het heel graag te willen) heb ik hem van de week bij Amazon bested. Daar was hij €12,50 goedkoper dan hier in Nl. Nog steeds wel duur, maar ik weet zeker dat ze er heel erg blij mee is. En ik had vroeger ook een Furby
Hier ook die grote, eens bij de Makro gehaald, was goedkoper dan bij de speelgoedzaken. Dat uitbroeden was echt leuk, we zaten er met de hele familie omheen, alsof er echt een beestje geboren wordt! Ze speelt er wisselend mee, het is inderdaad een soort Furby, maar dan eentje zonder woede-aanvallen en gemene oogjes enzo.
Hm ja dat wilden we haar dus vorig jaar ook al leren door niet alles te geven wat ze vroeg, maar het is niet helemaal aangekomen Ja daarom is de dure versie ook echt een no go.
Hier wil dochter ook dolgraag zo'n kreng. Van ons krijgt ze 'm niet. Misschien dat ze oma nog zo gek krijgt. Maar lijkt mij, net zoals de Furreal die ze twee jaar geleden kreeg, iets wat na een maand alweer in de kast gaat belanden.
Onze dochter heeft die van €69 van haar eigen geld gekocht. Ze was toen 8. Het uitkomen van het ei was op zich wel leuk om te zien. Al ging dat niet helemaal vlekkeloos. Hij bleef nogal eens hangen en dan gebeurde er ineens niets meer, alsof 'ie te weinig kracht had. Uiteindelijk met veel schudwerk en zelf de laatste stukken ei wegbreken, is 'ie eruit gekomen. Dus dat viel eigenlijk wel tegen. Het opgroeien van de Hatchimal ging heel erg snel. Het beestje was binnen een uur volwassen. Je verwacht dat je in ieder geval dagen over de verschillende fasen doet, maar dat is dus niet zo. Ze heeft er daarna nog twee dagen mee gespeeld en toen was de lol er af... De spelletjes zijn supersimpel en makkelijk te doen, dus geen uitdaging. Je kunt de Hatchimal wel resetten met een paperclip, maar dan is 'ie gewoon weer binnen no-time volwassen. Verder waren de batterijen hier leeg na een paar uurtjes spelen. Ik vond het een gigantische miskoop en het geld zeker niet waard! Maar het zal ook een beetje van je kind afhangen. Als je kind jonger is en zich langer met zoiets kan vermaken, dan is het misschien wel leuk.
Ze zal wel de hatchimal colleggtibel bedoelen, die kleintjes. Mijn dochter van 5 heeft ze ook. Ze was er dolblij mee maar doet er niks mee. Zon grote vind ik ook veel te duur, zeker als ik me bedenk dat hij ook ergens in de kast zal belanden. Zon klein eitje is wel een leuk schoenkado
hier heeft mijn dochter ook zelf de grote gehaald. Eerst gespaard en toen bleek die overal uitverkocht (was in okt vorig jaar) in maart werd die pas weer geleverd. Schijnbaar wilde ze hem echt graag hebben want ze heeft haar geld netjes bewaard tot maart. Het uitkomen was leuk, het laten opgroeien ook (al gaat dat inderdaad vrij snel), nu reset ze hem af en toe en begint ze weer van voor af aan. Maar hij staat voornamelijk op haar kamer elke avond zet ze hem wel even aan want in het donker zijn de ogen het mooist. Ze heeft ook de kleintjes, haalt ze ook van haar eigen geld (wij vinden ze duur, maar zij denkt daar anders over) maar ze is ze dan ook echt aan het sparen, papiertje erbij welke ze al heeft en welke ze nog moet. Schijnbaar kun je al voorspellen uit welke serie het beestje is aan de gekleurde stippen op het ei.
Ja die bedoelt ze inderdaad, ze heeft ze vanmorgen aangewezen in het intertoysboek. Ik blij dat ze niet de dure aanwees. Een pakje met 1 zo'n ding erin kost 4 euro, die mag ze nog wel in haar schoen hebben dan. Nog maar eens even goed de gids doorbladeren samen