Hallo meiden! Ik heb daarstraks (bij de Action voor de niewsgierigen, 2,49 ofzo) een legging gekocht. Het is een witte, lange (dus tot de voet) met een heel fijn wit lintje aan de onderkant. Ik vind 'm superleuk MAAR...ik weet niet goed hoe ik 'm moet combineren. Dus met welke kleuren of schoenen... Normaal draag ik driekwart zwarte leggings, met jeansrokje, zwart shirtje en pumps/ballerina's.Lekker makkelijk dus Maar ik heb het gevoel dat onder deze pumps niet zo staan.(ze zijn dan ook zwart) Wie heeft tips?
Een contraasteernde kleur? Zeg maar fel oranje of roze? En dan een soort tuniek achtige top in ook een contrasterende kleur, maar dan niet vloekend met de pumps Of slobberlaarzen, vind ik ook mooi. Een legging hoe slank je ook bent, daar vind ik een iets langer topje mooier bij staan. En asl de legging wat minder strak is, dan kan het topje weer wat strakker. Verder als de legging wat frivoler is dan zou ik het topje/tuniek wat meer basic doen, maar een dessin van het topje is ook leuk. Maar let er dan weer goed op dat de pumps of ander schoeisel niet vloekt. En, belangrijker nog, voel je er lekker bij.
Ik heb altijd bij mijn witte Birkenstocks een witte legging met een leuk kleurig jurkje. Wel een jurkje boven de knie, dus lekker zomers. Koudere dagen draag ik mijn witte legging met licht grijze laarzen en jurkje/rokje met iets leuks. Ik zou het in ieder geval niet met zwarte schoenen combineren dat vind ik zelf niet zo mooi.
@Vuurmeisje; welke kleur pumps zou jij dan doen? Klinkt in elk geval alsof je er wat van weet. @anna009; thanx, is een goed idee! @mvliam; oooh met lichte grijze laarzen, dat klinkt ook heel leuk!
Ik draag 'm nu trouwens zo; legging, zwart rokje, wit shirtje (korte mouwen) met print.(beetje fel maar niet schreeuwerig ofzo) Vind ik op zich wel leuk, maar weet dus niet welke schoenen ik eronder aan moet doen.
Nou, ik zou bijv. zeg lekker fel doen, bij zo'n basic staan gewoon heel veel kleuren. Wat je maar mooi vind, maar de top zou ik dan of niet heftig doen, of een kleur die dan weer die past. Bijv. Als ik nu over nadenk. Een zwarte tuniek van linnen met bijv. een kantje bij de hals met knoopjes, niet te lang, boven de knie. Dan bijv. knalgele pumps ofzo. Of een mooie grijze tuniek, beetje soepel niet te wijd, van mooie dunne wol met bruine laarzenh, of slobber of nog mooier van die kuitlange laarzen. Dat is een mooie combi denk ik, je witte legging, een mooie grijze wollen top en bruine pumps of laarzen
Oja! Ik heb hem ook wel eens aan met mijn paarse jurkje (alleen paars, geen andere kleuren) en mijn witte ballerina's.
O en dit zou helemaal mooi zijn, zo'n chique top van crepe met een vrolijke print en dan mooie zwarte slippers met een hakje, sorry hoor, er schiet me van alles te binnen
Geweldig! Je tips klinken echt heel erg leuk!Vooral die met die grijze top en die laarzen, klinkt echt super! @mvliam; toevallig, ik heb ook een paars jurkje Zal alvast eens om witte ballerina's gaan!
ZOiets en dan je legging eronder en witte ballerina's of birkenstocks? Of deze Not The Same - jurk - wehkamp.nl ook heel leuk! met witte pumps? En deze ook zoooowww leuk": Miss Etam - tuniek - wehkamp.nl (deze heb ik ook )
Dank jullie wel meiden! @Cynnie; bedankt om even wat plaatjes te zoeken!!! (niet dat ik 100 euro kan neertellen voor een jurk , maar nu weet ik een beetje wat ik moet zoeken ) Vooral die laatste, die jij ook hebt , vind ik echt super leuk!