Zijn er hier nog meer dames die mee doen? Het leek me wel leuk om hier te kletsen over de voortgang en eventuele obstakels! Hier gaat het wel lekker. Is de eerste keer dat ik het doe, en ik hoop vandaag de 20k aan te tikken. Ik heb totaal geen ervaring maar zie het vooral als het op doen van ervaring. Vooralsnog ben ik enthousiast! Hoe gaat het met jullie?
ik kan er ook geen spaghetti van maken. Na no wri mo nananan no wrinkels mother ??? naar nootje wringel mooi ??
Jammer genoeg te druk bezig met andere stukken voor mijn eigen bedrijf te schrijven. Hopelijk ben ik volgend jaar wel van de partij.
@NavyCrimson91 ik zou in de toekomst graag fantasy willen schrijven, maar ik heb er nu voor gekozen om het op veilig te spelen en eerst te gaan experimenteren met het schrijven zelf en vooral durven, voordat ik aan wereldbouw ga beginnen. Voor nu is het dus een roman aan het worden, daar ben ik het meest in bekend!
Heel leuk! Ik schrijf al sinds ik een tiener was, héérlijk. Helaas doe ik het al jaren niet meer... Geen tijd Maar elke keer wanneer ik hoor dat iemand schrijft, of als ik een topic lees als dit, gaat het helemaal kriebelen! Maar spannend! Succes
Dankjewel! Ik hoop voor je dat je over niet al te lange tijd weer wat meer ruimte hebt om weer te schrijven!