Wie neemt er foliumzuur terwijl je nog niet zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nadesy, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hoi,

Wie van jullie slikt foliumzuur,nu je bezig bent met een kindje?
    Ik heb het vandaag gehaald gravitamon daar zit meteen alles in 1,
    Ben benieuwd wat jullie doen :D

groetjes

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Natuurlijk slik ik foliumzuur, het is juist erg goed om van te voren al foliumzuur te slikken. Dan is het foliumzuur al op peil mocht je zwanger zijn.

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik slik foliumzuur. Wil graag weer zwanger worden.

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik slik ook al foliumzuur omdat ik zwanger wil worden.

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik slik nu al een jaar foliumzuur, ben begonnen met Gravitamon, maar die waren mij te duur, ben overgestapt op Kruidvat.
    Ik begin weer met de Gravitamon als ik echt het gevoel heb, dat ik zwanger ben... Of als ik het zeker weet..

Gr.
    Jorietje

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja gravitamon is zeker wel prijzig,maar je doet er ook wel weer 3 maanden mee,als het mij te duur word stop ik ook over naar een goedkopere merk hihi,

7. Niet meer actief

ik heb vanaf mijn zwangerschapswens mei 2006 gewoon foliumzuur geslikt in eerste instantie na een paar maanden ben ik overgestapt op gravitamon en die slik ik nu nog
    nu is het voor mij helemaal belangrijk om door te slikken omdat ik die vitamines wel kan gebruiken met 2 kleintjes in mijn buik

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Gravitamon waren volgens mij 100 tabletjes voor 15 euro ofzo, ik heb nu die van Kruidvat 120 tabletjes voor 3 euro ofzo...
    Maar die van Gravitamon zijn juist ook heel goed als je zwanger ben, helpt ook tegen vermoeidheid, is mij verteld...

9. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Ik neem Folavit. Prijs weet ik niet juist, dacht iets van een 7euro, zitten 90tabletjes in één doosje.

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja er zit echt van alles in,b1 b2 b3 b5 b11(foliumzuur) b12 c d e calcium jodium koper selenium ijzer zink dus er zit echt van alles in,
    ja klopt 100 stuks hier koste het 16,50,en ja dat is idd stuk goedkoper 120 stuks voor 3 euro,ga denk ik eerst kijken hoe het mij bevalt ook

groetjes

11. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ook ik slik Gravitamon sinds ik gestopt ben met de pil.

Liefs, Bibu !

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik slik ook al sinds ik begon vorig jaar foliumzuur.

heb een kindje gehad met afwijkingen dus dat werd me ten strengste vermeld dat ik dat wel deed vanaf het begin van de wens.

gewoon die goedkope van trekpleister

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik slik sinds maart 2006 foliumzuur. Ben nu overgestapt naar evasin omdat ik die goedkoper vindt.

En omdat we deze winter ietwat minder vitalemientjes binnenkrijgen slik ik nog van centrum bij. maar alleen in de wintermaanden.

14. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Oh ik slik trouwens femnatal, daar zit ook gelijk alles in wat je nodig hebt. Voor, tijdens en na je zwangerschap.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En is die duur? en hoeveel tabletten?

gr

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Het zou kunnen dat als het potje van kruidvat leeg is, dat ik weer verder ga met de gravitamon... Maar tot nu toe ben ik blij dat ik overgestapt ben op Kruidvat.. Succes met zwanger worden! Ben je allang "bezig"?

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Euhh ja wat is lang,laat ik het zo zeggen een klein jaartje nu,maar weet je wat het is,als we het moeten doen,dan gebeurd het meestal niet en nu hebben we ook echt besloten dat we er meer aandacht aan gaan besteden ben jij al lang bezig?

18. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Ik slik femnatal daar zit en foliumzuur en andere vitamine en mineralen in, en ben nog niet zwanger . Staat trouwens op het doosje dat je beter 4 weken voordat je zwanger bent (je weet natuurlijk nooit wanneer je zwanger raakt maar ja...)foliumzuur kan slikken dan heb je al een voorraadje in je lichaam voor het vruchtje.

liefs

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Derona, ik ben in februari 2006, met de pil gestopt, daarna 3 maanden een beetje uitgekeken, maar daarna wilden we het toch wel heel graag.. Ben alleen een beetje aan het rommelen met mn ongi.. maar sinds een maand ben ik keurig op tijd (zonder hulpmiddeltjes) ongi geworden, dus we gaan er maar vanuit dat de kansen steeds groter worden...

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik slik ook femnatal van davitamon. 90 tabletten voor 13 euro dacht ik. alles in 1.

Deel Deze Pagina