Grotere tepels ..??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tijm86, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

oke even een (vreemd) vraagje ..
    Ik heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad (kan m erg goed voelen en een ovulatietest erbij gedaan voor de zekerheid)

Nu sta ik net (woensdag) voor de spiegel en ik schrik als ik naar mijn borsten kijk ! Mijn tepels zijn groter! Echt groter, het lijkt wel alsof de randjes een beetje uitgelopen zijn en ze zien er rozer uit . Vooral aan de onderkant van de tepels.

Nu hoop ik natuurlijk dat dit een goed teken is en dat het raak is, want ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt ... We zijn trouwens bezig voor ons eerste kindje en voor de derde maand aan het proberen.

Iemand ervaring hiermee?? :(

Liefs Tijm

2. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Spannend hoor, het kan met je eisprong te maken hebben, maar nog niet van de zwangerschap is veel te vroeg voor, je innesteling duur 4 tot 7 dagen. wel in de gaten houden is wel een leuk weetje mocht je wel zwanger zijn straks ik duim voor je.

3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie SchoesjeR !
    Ja, sinds ik ben gestopt met de pil doet mn lichaam sowieso vreemde dingen .. :) Maar k blijf hopen ;)

4. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

graag gedaan, ja vervelend he, je lichaam kan je zo voor de gek houden bah, ik ben nu 2 dagen overtijd en ben zo bang voor een teleurstelling heb in het begin zoveel testen versleten dat ik na 3 maanden zei tegen manlief ik test pas naar dag 33 hahha. maar nu werd ik daar na steeds netjes op tijd ongie en nu niet. en voelt wel of ik ongie word maar kan ook zwangerschap zijn. dus ja zul je net zien doe ik morgen een test negatief daarna ongie :(
    hoe lang zijn jullie al bezig?

5. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het nu raak is dan SchoesjeR!
    Via Sensitest.nl heb k trouwens een hele lading ovulatie en zwangerschapstesten gekocht, daar zijn ze erg goedkoop en kun je makkelijk meerdere testen doen. Maar het levert wel een hoop stress op iedere keer natuurlijk !
    Wij zijn nu in de derde ronde bezig, dus nog niet zo lang en jullie? Vind het zo balen alleen dat je steeds 2 weken moet wachten voor je kunt gaan testen !

Ik duim hard met je mee en misschien is het deze keer wel raak! Wel laten weten hoor ;)
    Succes!!

Deel Deze Pagina