Hallo dames, Ik ben een lange tijd niet meer op deze site geweest en er is een hoop gebeurt. een aantal van jullie hebben vast meegekregen dat ik een leo operatie onderging vanwege mijn pco, en die is gelukt! Niet zonder slag of stoot.. want een paar dagen na de operatie kreeg ik hevige buikpijn, bloedingen en koorts. Ik was echt bang! en jahoor... ik had een infectie in me buik en moest opgenomen worden. Lag 2 dagen aan het infuus met antibiotica maar mocht mijn kuur thuis afmaken met pillen. Dit was een week na mijn operatie. Al met al was ik dus niet bepaald positief over de operatie. Veel afgezien en veel pijn gehad. Maar de gyn zei dat die bloedingen waarschijnlijk meteen een eerste menstruatie was! Super blij uiteraard want dit gebeurde zelden uit me zelf. Dus besloot ik mijn cyclus te gaan tellen vanaf toen. En jahoor, dag 28 PRECIES weer ongesteld!!! toen begon ik het allemaal weer positief te zien! Weer een afspraak gemaakt voor de follikel meting vanaf cyclus dag 10 die was op maandag 29 juli. Het zag er super uit! 1 groot eitje op rechts (12mm) en nog een paar kleintjes in beide eierstokken. Die donderdag terug gekomen en jahoor; 17mm! Ik was echt zo blij! Maar zo bang dat ik deze zou missen... Dus de gyn zei dat ze voor de zekerheid een injectie kon geven zodat ik zeker zou weten dat mijn eisprong komt (pregnyl). dan zou die vrijdag nacht ong. springen. En ik kreeg me vrijdagnacht om 1.00 uur in eens buikpijn! Jahoor.. Dat was hem! ongelofelijk dat ik dat ooit zou voelen! flink geklust voor en na de eisprong uiteraard. Nu is het dus 4 dagen na mijn eisprong.... en heb sindsdien alleen maar last van mijn eierstokken gehad en m'n liezen (steekjes, krampjes). Ik weet dus niet wat het is.. is het gewoon nog gevoelig door m'n eisprong en door de operatie? Of zou er een bevruchting plaats hebben gevonden? wanneer zou het dan innestelen? Ik weet dat ik eigenlijk gewoon moet wachten tot ik kan testen. Maar dat is zo moeilijk!!!! Wou dit ook gewoon eventjes kwijt! groetjes! xx
Zo raar om opeens een eisprong te voelen hè! En ook gek dat je daar zo blij mee kunt zijn eigenlijk, terwijl het normaal gesproken een maandelijks iets is. Maar wauw, die operatie heeft een goed effect gehad dan, tot nu toe!
Ja precies! en die "tot nu toe" hou ik zeker in me achterhoofd... want het kan natuurlijk ook zo weer vol zitten met eisblaasjes! en dan nog beginnende endometriose erbij, dus moet echt snel zwanger worden. xx
Wat goed dat de operatie (tot nu toe) heeft gewerkt! Ook fijn om te weten dat al die ellende toch niet voor niks was Super spannend steeds dat wachten.. Hoop dat het gewoon gelijk raak is voor je!