waarschijnlijk denk ik weer dat er iets is wat er niet is ....... maar ik heb zo'n vage spierpijn , voorla helemaal onderin mijn rug , bij mijn heupen en in de spieren die je ontspant als je plast ..... is dit het alom bekende bandenpijn of zie ik weer een spoken of beren ? vanaf wanneer kun je dat eigenlijk al voelen ? L.sybje
Ik had al bandenpijn vanaf de 5 weken.. (ik ben ook hypermobiel, dus daar ligt het mede wel aan hoor..) ik heb last van de banden in mijn onderbuik en vooral mijn liezen en achterkant van mijn benen doen pijn.. Ik durf ook niet te zeggen of het bandenpijn is. het kan zoveel zijn... Het is ook echt bij iedereen verschillend! Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!
@sizzel voelde je ook pijn in de zijkanten van je buik als je heel nodig moest plassen ? als je dan gaat zitten en net voor dat je gaat plassen . ik vole het ook als ik opsta en ga zitten ....... beetje vreemd .... normaal ga ik 3 a 4 keer per dag plassen maar nu moet ik wel 8 tot 10 keer per dag ..... heb geen blaastontsteking dat weet ik zeker . L.sybje