Tussen kerst en oud en nieuw kreeg ik buikpijn, grotere borsten, pijnlijke tepels, misselijk, darmen heel erg in de war krampjes en heel de dag borrelende. Ik dacht word ongesteld en een griep je. We zijn nu twee verder en mijn borsten zijn nog steeds ver groot en zacht en af en toe nog steeds pijnlijke tepels en steken in mijn bar moeder. Mijn darmen zijn wel wat rustiger. Ik ben al twee maanden niet ongesteld dus weet niet waar meer ik het moet worden. Ik ben wel bekend met een eisprong hebben maar geen bloeding, zo ben ik zwanger geworden van mijn tweede. Ik heb al twee test en gedaan maar die waren negatief. Ik ga denk ik volgende week weer test en want als het mijn ongesteldheid krampjes waren met mijn eisprong er achter aan( ik ben vaak lang ongesteld, 10 dagen en dan op dag 11,12 een eisprong) dan zou ik dan weer ongesteld moeten worden. Is dit voor iemand herkenbaar dat klachten aanhouden en dan niet zwanger zijn?
Je bent al 2 maanden niet ongesteld. Hoe lang duurden je cyclussen daarvoor? Heb je onregelmatige cyclussen? Je hebt 2 negatieve testen inmiddels. Ik vrees dan dat je echt niet zwanger bent. Er zijn meerdere oorzaken waardoor je ongesteldheid uit kan blijven en je klachten kunt krijgen. Bijvoorbeeld een cyste of ernstig overgewicht of PCOS. Je zou je huisarts kunnen bellen voor advies. Wellicht wil hij een bloedtest bij je afnemen of je doorverwijzen naar de gynaecoloog voor een echo.
Sinds vorige jaar mijn spiraal eruit is gehaald heb ik nog geen regelmatig cyclessen gehad. Ik had of constant bloeding en of twee weken niet, nu twee maanden niet. Vorig jaar is mijn baar moeder gecontroleerd en was er niks raars te zien. Normaal heb ik ook veel klachten tijdens en voor mijn bloeding en maar die gaan weg en beginnen opnieuw. Voordat ik van mijn tweede zwanger werd had ik ook alleen een eisprong en geen bloedingen. Dat een bloeding bij mij weg blijft verbaast mij dus niet☺. Maar dat mijn borsten een maat groter zijn en heel zacht vind ik wel raar.