Aankomst Schiphol (intercontinentale vlucht)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lola2008, 2 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    260
    192
    43
    Vrouw
    Hi Ladies,

Is er iemand onlangs geland op Schiphol? Liefste ervaring KLM en buiten Europa.

Wat kan ik verwachten?
    Ik heb 8 koffers (en dat is ook het enige wat ik bezit haha). Ik vrees nogal voor die koffers namelijk. Ik lees allerlei horror verhalen. En momenteel is KLM ook zeer slecht te bereiken, dus ik ben aan het doemdenken what if...
    (Ben btw niet bezig om KLM met die reden te bereiken. Haha)

2. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Wij zijn op vakantie geweest in de meivakantie, buiten Europa (Turkish airlines)

Er was toen ook wel iets van chaos te merken.
    De buggy kregen we niet terug bij het vliegtuig (of we zouden lang moeten wachten i.v.m. personeelstekort). Gekozen om het maar zo te laten en het af te wachten bij de bagageband. Het kwam uiteindelijk terecht bij afwijkende bagage bij de hal van de bagage.

Onderweg naar de bagageband kwamen we al zoveel koffers tegen die niet waren opgehaald/verwerkt. Vreselijk.

De afhandeling van de bagage duurde erg lang (voordat de band in beweging kwam), maar toen het eenmaal liep kregen we de koffers relatief snel.

Lola2008 vindt dit leuk.
  3. MissXray

MissXray Niet meer actief

Gisteren was het verbijsterend. Banden lagen vol met koffers, na uren wachten waren mensen vertrokken zonder. Nieuwe koffers konden de banden niet op, waardoor weer een nieuwe golf achtergelaten koffers bleef staan.
    2 weken geleden ook al koffers in de hal, maar niet op deze schaal.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Collega’s die veel reizen hebben het al weken over de koffers die slecht afgehandeld worden op Schiphol. Er liggen hele stapels.(En op andere vliegvelden trouwens ook)
    Ik zag afgelopen weekend van een sporter op instagram ook mega rijen met koffers, koffers die nergens te vinden waren. En slecht contact te krijgen met de maatschappijen. Deze sporter was haar racefiets en koffers kwijt. Ook op schiphol.
    maar het kan ook gewoon goed gaan. Beetje geluk hebben.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik ben woensdag geland op Schiphol, vergeleken met de meivakantie liggen er nu veel minder koffers in de bagagehal. Denk dat er nu nog maar 1/4e deel ligt van wat er eerst lag. Maar er ligt nog steeds een flinke berg.
    Wachttijden voor de bagage weet ik niet, ik vloog met alleen handbagage.

6. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    260
    192
    43
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties. Ik ben maandag om 8 uur geland en om half 10 stond ik al buiten met al mijn 8 koffers! Ging dus heel soepel.

Zoe123, Sado en Shay25 vinden dit leuk.
  7. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Wauw wat fijn!!!

8. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    260
    192
    43
    Vrouw
    Ja was ik ook wel blij mee. Stonden best wat verlaten koffers etc. Best gek gezicht. Maar wij hadden mazzel geloof ik!

Deel Deze Pagina