Jip al vaker zelfs! Ook op Groupon en Social Deal koop ik regelmatig iets. Je vraagt het alsof je het niet vertrouwd
Het is meer dat ik me afvraag waar ze hun geld mee verdienen En of ik daarna dood gegooid wordt met reclame en dergelijke... En vind dat samoerai horloge van vandaag wel heel mooi. Manlief is gek op horloges en in oktober jarig. Ben altijd nogal inspiratieloos dus begin op tijd met snuffelen... Maar dat vind ie vast wel mooi. En dan heb ik in ieder geval IETS Komt er vast nog wel wat bij... Maar als ik niks fatsoenlijks kan bedenken kan ik tegen die tijd ook gewoon een fles van z'n favoriete drankje halen om erbij te doen
Regelmatig wel wat besteld. Vindt het alleen wel altijd vrij lang duren eer je het binnen hebt. Van de gratis artikelen waar je alleen de verzendkosten voor betaald, moet je niet teveel verwachten.
Wij hadden laatst de gratis zonnebril en was best een leuk ding, manlief breekt alle zonnebrillen altijd zo snel af dus zowilde dat mooi.
Ik ook, alleen vallen ze er tijdens het poetsen af en toe ineens vanaf haha En ja ik heb de goede tandenborstel Verder ooit een keer een hangetje, ben er tevreden over, echt leuke dingen af en toe.
Dan zou ik hem zeker pakken. Leg je verwachting bij de "gratis" spullen alleen niet te hoog. Heb al eens ene ketting en een keer oorbellen besteld toen ze gratis waren, dus alleen vezendkosten. Maar dit zijn dan vaak van die goedkoop ogende sieraden. m.b.t. waar ze hun geld mee verdienen: Groupdeal maakt met de verkoper van de producten een afspraak dat ze per verkocht item een bepaald bedrag krijgen. Dit bedrag is meestel heel laag. Maar op ik weet niet hoeveel verkochte exemplaren loopt het wel op natuurlijk. Wat betreft de verkoper, een verkoper gaat nooit verlies maken op duizenden artikelen. Zoals met die gratis kentingen bijvoorbeeld. Jij denkt dat je hem gratis krijgt. Echter kopen ze deze ketingen voor bijvoorbeeld 1 euro per stuk in. Verzenden ze deze met brievenbus post -> 2 postzegels dus 1 euro verzendkosten. Maar jij moet wel 5,95 verzendkosten betalen. Vaak spelen ze dan met de verzendkosten om daar enig voordeel mee te behalen.
@asley: mja ik ga er altijd van uit dat het geen liefdadigheid is Vandaar mij eh.. Tja.. Terughoudendheid