Groupdeal...

Discussie in 'De lounge' gestart door Saskia78, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hebben jullie daar weleens iets "gekocht"?

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Jip al vaker zelfs! Ook op Groupon en Social Deal koop ik regelmatig iets.

Je vraagt het alsof je het niet vertrouwd ;)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja volgens mij heb ik laatst opzetborstels voor mijn tandenborstel gekocht.

4. Saskia78

Het is meer dat ik me afvraag waar ze hun geld mee verdienen :)
    En of ik daarna dood gegooid wordt met reclame en dergelijke...

En vind dat samoerai horloge van vandaag wel heel mooi.

Manlief is gek op horloges en in oktober jarig.
    Ben altijd nogal inspiratieloos dus begin op tijd met snuffelen... Maar dat vind ie vast wel mooi.
    En dan heb ik in ieder geval IETS :)
    Komt er vast nog wel wat bij... Maar als ik niks fatsoenlijks kan bedenken kan ik tegen die tijd ook gewoon een fles van z'n favoriete drankje halen om erbij te doen :)

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    hmmm, ik zie ook gratis horloges staan, betaal je alleen verzendkosten :S Hoe kan dat nou weer?

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Regelmatig wel wat besteld. Vindt het alleen wel altijd vrij lang duren eer je het binnen hebt. Van de gratis artikelen waar je alleen de verzendkosten voor betaald, moet je niet teveel verwachten.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Wij hadden laatst de gratis zonnebril en was best een leuk ding, manlief breekt alle zonnebrillen altijd zo snel af dus zowilde dat mooi.

8. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik ook, alleen vallen ze er tijdens het poetsen af en toe ineens vanaf haha En ja ik heb de goede tandenborstel :)

Verder ooit een keer een hangetje, ben er tevreden over, echt leuke dingen af en toe.

9. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dan zou ik hem zeker pakken. Leg je verwachting bij de "gratis" spullen alleen niet te hoog. Heb al eens ene ketting en een keer oorbellen besteld toen ze gratis waren, dus alleen vezendkosten. Maar dit zijn dan vaak van die goedkoop ogende sieraden.

m.b.t. waar ze hun geld mee verdienen: Groupdeal maakt met de verkoper van de producten een afspraak dat ze per verkocht item een bepaald bedrag krijgen. Dit bedrag is meestel heel laag. Maar op ik weet niet hoeveel verkochte exemplaren loopt het wel op natuurlijk.
    Wat betreft de verkoper, een verkoper gaat nooit verlies maken op duizenden artikelen. Zoals met die gratis kentingen bijvoorbeeld. Jij denkt dat je hem gratis krijgt. Echter kopen ze deze ketingen voor bijvoorbeeld 1 euro per stuk in. Verzenden ze deze met brievenbus post -> 2 postzegels dus 1 euro verzendkosten. Maar jij moet wel 5,95 verzendkosten betalen. Vaak spelen ze dan met de verzendkosten om daar enig voordeel mee te behalen.

10. Saskia78

@asley: mja ik ga er altijd van uit dat het geen liefdadigheid is:)
    Vandaar mij eh.. Tja.. Terughoudendheid :)

Deel Deze Pagina