Hallo iedere zomer loop ik te klooien met mijn handen. bij mn knokkels en de buigbare delen komt een druk die erg pijn doet. in de avond is het zo erg dat de tranen over mn wangen biggelen. hoe warmer het word, hoe erger het lijkt iemand iets vergelijkbaars
Ik denk dat je veel vocht vasthoudt, ik kan daarvan ook echt last krijgen van mijn gewrichten! (door de warmte ga je vocht vasthouden)
Ik gok ook vocht. Ik had dit in en na mijn zwangerschap erg. Al bij de dokter geweest? Lijkt mij wel verstandig alvast.
Nee, als je er nu last van hebt, zou je ermee naar de dokter kunnen om bloed af te laten nemen. Artritis/ rheuma beeld. Van vocht krijg je geen last van je gewrichten
daar zat ik ook al aan te denken een client van mij heeft dat namelijk ook heel erg nu met deze hitte
Je kan wel degelijk last krijgen van je gewrichten door vocht. De boel zit dan gelijk wat meer bekneld. Maar je hebt gelijk: klinkt ook als reuma... Mijn oma en vader hebben ook echt reumahanden: zo stijf als het maar wezen kan. Dit wordt erger met vocht vasthouden.
ik heb bechterew(een reuma-aandoening)en ik heb door de warmte ook erg veel pijn in mijn handen en polsen.paracetamol helpt eventjes.sterkte x