Ben toch van plan een droger te nemen maar weet er helemaal niks van. Merk. Prijsklasse. Kan die boven op mijn wasmachine of moet ik daar een plank tussen doen?
Wij hebben hier een Siemens, prima ding. Kostte 5 jaar geleden iets van 500 euro. Geef afvoerslang maar een water opvang bak die je na gebruik moet legen. Staat op de wasmachine met een speciale plank ertussen. SIEMENS WT44E175NL wit Wasdrogers bestel online bij Media Markt De droger SCANPART Tussenkader met werkblad Wasmachine- & drogeraccessoires bestel online bij Media Markt Tussenblad
wij hebben een indesit, prima ding en niet zo duur. Hebben van dat merk ook een wasmachine en die doet het al 7 jaar zonder problemen. Hebben de droger op de wasmachine staan,m met een tussenstuk.
Owja, ik vind het handig om er 1 te hebben die vanzelf stopt als de was droog is ipv op tijd. Als je dan een keer minder erin hebt zitten draaid ie niet onnodig lang.
Wij hebben een Marijnen wasmachine en droger en die doen het nu al 8 jaar super en geen enkel probleem ooit mee gehad. Prijsklasse weet ik niet, maar niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste en zeer goed van kwaliteit!
Mijn ouders hebben altijd een Bosh (Ik heb geen droger) en ze doen er gemiddelt altijd 8 jaar of langer mee volgensmij. Ze zijn erg goed.
een miele. Wij hebben een bosch. Moesten vorig jaar ff paar maanden bij schoonouders wonen ivm verbouwing eigen woning & die hebben een miele. Wat een verschil! Als ooit onze wasmachine stuk gaat koop ik ook een miele (2e hands).
En de wasmachine kan het gewicht aan? Dacht namelijk dat we een plank moesten bevestigen tegen de muur. Zie je geen verstand hiervan haha.
Wat voor droger wil je? Met afvoer slang of niet? Ga je hem veel gebruiken of maar incidentieel - want als je hem vaak gebruikt is het energie verbruik ook nog wel belangrijk om naar te kijken. Je hebt 3 type drogers: Wasdroger | Condensdrogers, warmtepompdrogers en meer - Modern.nl - Modern.nl Zelf willen we straks een warmtepomp droger die zijn (vergeleken bij de andere) heel energie zuinig- omdat wij de droger heel vaak gebruiken. We hebben er nu één met afvoer (vanuit ons vorige huis) . De droger staat bij ons altijd al op de wasmachine. Een droger is vrij licht. Wel met een opzetstuk ertussen. Ik heb overigens begrepen dat een warmtepompdroger er weer wél relatief lang over doet om de was te drogen en ze zijn wat duurder dan de andere 2 .
Hier net een whirlpool met warmtepomp besteld. Iets duurder in aanschaf maar veel zuiniger. Hadden hiervoor een zanussi, ook prima droger!
Wil de droger niet veel gebruiken. Dit huis houd veel vocht vast en volgens de opzichter niks aan te doen behalve veel ventileren en zie dit niet echt als optie in de winter afvoer slang kan maar ik weet dus niet wat beter is?
Ok haha ik dacht het is een uitschuiver. Klopte al niet in mijn idee. Nu weet ik wat de bedoeling is. Bedankt
Miele, 6 kg prijs: geen idee, gekregen van mijn ouders toen we verhuisden (5,5 jaar geleden) Staat zonder plank op het wasmachine. Heel tevreden van. Is een condensatiedroger, maar door de kalk verstoppen de roostertjes geregeld. Maar eens je dat weet hou je daar rekening mee.
Ik wilde per se een droger met alleen een draaiknop en geen elektronisch/digitale toestand (lekker ouderwets). Wij hebben een Siemens met een 8 kg trommel. Ideaal! Beste kado van mijn ouders ooit!