Ik zit het nu te kijken. Toch wel leuk zo met kinderen. Aan de ene kant ben ik die talenten shows helemaal zat, maar met kinderen toch ook wel leuk. Ben benieuwd hoe de shows verder zullen gaan.
die jongen was echt leuk ik be de talentenshows ook zat, maar de voice vind ik wel leuk ook met de kinderen nu.
Ik vind dr niet beter dan haar zus (of voor de spellingspolitie beter als?) Terwijl ze zo overtuigd was van dr zelf. Foei meisje zo'n eigendunk en dan het niet waarmaken.
Nee beter dan is goed! alles wat anders is dan wat je vergelijkt is dan. en anders is het als. beter dan. hetzelfde als. evengoed als, slechter dan etc.... vond haar zus absoluut beter maar ze is pas 11.
oh my... dat meisje met het rode haar was zeker van zichzelf maar dit christelijke mannetje. Oef.. met z'n 'chicky's' bweh... Z'n stem is er nog niet klaar voor denk ik...
Ik vind wendy erg irritant, elke keer die kinderen ongevraagd aan te raken! Handen vast pakken, bij de schouders pakken, bij het gezicht. Hier kan toch niet elk kind van gediend zijn? misschien ligt het aan mij, maar het irriteert me.
Ik irriteer me sowieso aan wendy in dit soort programma's maar idd dat overdreven gepeptalk van der JUK