Groupon

Discussie in 'De lounge' gestart door Pelikaantje, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.295
    113
    Centrum België
    Hier steeds goeie ervaringen. Of het nou over een kortingsbon ging voor kleding, of een weekendje Roompot...

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    #22 Joyce1983, 15 nov 2011
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
    Ik heb er rijlessen gekocht. in septmeber, ik heb tot maart om ze op te maken en er staat niet vanaf wanneer ik moest bellen maar denk dat ik dat na deze negatieve reacties te hebben gelezen toch maar eens ga doen!

Ik heb dus gebeld, en ik mag dus zelf bepalen wanneer ik ga rijden.. Pffieuw.. Ik dacht al hoe ga ik mijn man vertellen dat ik (weer eens) zoveel geld heb weg gegooid ;)

3. Dat de fotograaf niet geweldig was lijkt me niet het probleem van Groupon. Dat meisje had gewoon een redelijk portfolio, maar in de praktijk maakte ze er niet veel van. Groupon kan moeilijk eerst zelf een aantal fotoshoots doen met de betreffende fotograaf, om te kijken of hij/zij wel echt goed is, voor ze hem/haar een aanbieding laten plaatsen op hun website..

Het was heel jammer dat die shoot geen mooi resultaat opleverde, maar ik heb er geen moment aan gedacht op Groupon daar aansprakelijk voor te stellen, eigenlijk..

Kijk, als het om grotere dingen gaat, zoals een X aantal rijlessen waar je echt veel geld voor betaalt, dan vind ik het een heel ander verhaal, dan mag de eigenaar van de website waarop die lessen aangeboden worden best z'n verantwoordelijkheid nemen, maar in mijn geval vond ik niet dat ik hen iets kon verwijten.

4. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hier tot nog toe alleen maar goede ervaringen!
    Je moet wel goed de voorwaarden lezen en even goed bij de reguliere prijzen kijken.

Heb ooit per ongeluk twee keer een bon gekocht, omdat het betalingssysteem niet helemaal duidelijk was en heb gewoon het geld hiervan teruggekregen.

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen!

Nu moet ik wel zeggen dat ik relatief goedkope dingen aanschaf! Een postertje of een canvas bijvoorbeeld!

De aanschaf van iets duurs zou ik nooit doen via groupon.

6. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hier ben ik het mee eens. Je kunt niet alles op Groupon gooien als de shoot of iets anders niet bevallen is.

7. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Gireer ook goede ervaringen!
    W kijkel ik altijd op de site van de aanbieder, en ik heb echt het idee dat alle addertjes er bij staan (bijv bij beperkte reserveringsdata, of bij de kleding bon waarbij netjes vermeld is wat de minimale kosten van één pak zijn).
    Ook een keer per ongeluk 2x dezelfde actief gekocht en netjes terug gekregen zover problemen.
    Zelf koop ik bijv geen bon voor een fotoshoot voordat ik weet hoeveel de nabestellingen kosten, of een diner voor 2 zonder iens.nl te checken.heb er al veel plezier van gehad!

8. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    alleen maar goede ervaringen mee (dr fish gedaan, canvas doeken bestelt, weekendjes weg) allemaal goed verlopen (wel goed de voorwaarden lezen en eventueel kijken of de aanbieder een website heeft dan kun je alvast kijken waar je eventueel terecht komt

9. koala28

koala28 Niet meer actief

De verantwoordelijkheid van de uitvoering en levering ligt bij de retailer zelf. Als de retailer niet kan leveren en je dit bij Groupon aangeeft krijg je gewoon je geld retour. Dit hebben wij tot nu toe 2 keer gehad en gewoon netjes geld retour ontvangen van Groupon.

Hier alleen maar positief over Groupon zelf. Kopen bijna wekelijks wel een Grouponaanbieding voor van alles.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tot nu toe wel goede ervaringen.
    Alleen ik vind de deals niet altijd even eerlijk.
    Dan kon je bijv een lingerie bon kopen van 9 euro twv 20 euro.
    En dan zeggen ze dat je 55% korting hebt.
    Alleen moet je voor minimaal 40 euro bestellen. Dus ipv 40 euro betaal je dan 29 euro en heb je dus 27,5% korting...
    vind ik zo raar...
    Dan kan ik ook wel een actie bedenken.

Koop een kadobon van 5 euro voor 1 euro! (Is 80% korting) maar je moet wel voor minimaal 100 euro bestellen (dus dan heb je dus 4% korting).
    Is maar een voorbeeld hoor, maar ik vind het gewoon een beetje misleiding!

Deel Deze Pagina