mijn dochter heeft rood haar maar een beetje goudachtig ben wel eens benieuwd welke kleur rood jullie kindjes hebben..!!! mischien met een foto erbij... tegen mijn dochter wordt vaak wat gezegt van wauw mooi haar enz...
Helaas beiden dochters geen rood haar.Ik ben wel rood.Heb er helaas geen foto van.Hoop nog zo,ze zijn nu 3,3 jaar,dat ze toch nog wat rossigs mee gaan krijgen.Ben super jaloers op je!
Mijn dochtertje is nog maar 3 maandjes, maar die heeft kastanjebruin haar, met een rode gloed. Als de zon erop schijnt lijkt het net goudkleurig. Het is al zo vanaf de geboorte. Hier ook veel complimentjes! Zal straks even proberen een foto te maken, waarop je de kleur kan zien. Wij hadden dit overigens allebei niet verwacht, want wij hebben zelf allebei bruin haar.
me dochter heeft pppfff koper/goudblond heel apart want lijkt net of ze highlights in dr haar heeft en idd als het zonnetje op dr bolletje schijnt heeft ze ook een goude gloed maar dat heb ik ook (mijn haarkleur is denk 1 a 2 tinten donkerder dan die van me meid)
hier ook een mooie rooie (of het is eigenlijk oranje)(karakter inbegrepen, haha) View attachment 114098
Ik vind rood haar prachtig. Hier twee blondjes. Nog wel want ik ben erg donker en mijn man was vroeger blond en nu licht bruin.
Je ziet ook vaak dat het een generatie overslaat dus misschien krijg je wel weer rode kleinkindertjes!! Maar dat is nog ver weg.
Ook hier een jongetje met rood haar. Heb een foto waar de zon flink op zijn haar schijnt. Deze is van een paar maanden terug. Hij begint wel steeds blonder te worden, uiteindelijk zal hij denk ik toch wel blond worden. Ik zelf ben trouwens wel een echte redhead hihi. Even foto van zijn haartjes!
dank je wel!! @belliebel, wat een leuk kereltje!! Wat een verschil zeg zijn haarkleur!! Ze zeggen wel: rooie en falen zijn donderstralen. Nou hier in huis echt een donderstraal!! Wat ik jullie ervaring? Zijn roodharige kids donderstralen?
hihi rooie kindjes zijn leuk! Hier was ze echt rood de eerste maanden, nu word ze steeds blonder...zal zo ff foto van begin en nu plaatsen.