Wat verzamelen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Verzamelen jullie ook iets?

wij (maar voornamelijk mn vriend) verzamelen beelden van glas en dan met name dieren.

Het zijn best grote zware glazen beelden en vaalal in 1 kleurtint. sommige zijn van murano.

het is best lastig om ze te vinden maar vele komen van markten en marktplaats.

Hier een klein gedeelte van de grootte volle kast, de zwartwitte vogel rechtsachter zit op een grote glazen tak en heeft hij ooit voor zn verjaardag van mij gehad en koste toen 159 euro nu is hij 225 euro. Je kunt deze beelden in scheveningen kopen in een bepaalde artshop.

2. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    Niet te geloven :rolleyes:

Hoe kun je nu van dit soort dure beelden sparen.....
    Vissen wegdoen om dat ze te duur zijn...
    En in de geldzorgen zitten....

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

Misschien die beelden maar gaan verkopen i.p.v. sparen. 8)

Ik spaar zelf overigens niets. ;)

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Aparte beelden zeg!
    Heeft wel wat.

Wij sparen verder niet iets.
    Ja, geld, maar verder niet iets bijzonders.

4. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo Bar,

Mooie beelden hoor.

Ik spaar zelf alles wat met schaapjes te maken heeft.
    Ik ben dus ook van plan om een schaapjes babykamer te maken (wanneer het zover is).

Liefs Hummel.

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    daar gaan we weer zucht...

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat kun je verwachten bar,

7. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    ook van mij een Zucht ja.... Toen ik dit topic las.....

Je vraagt er gewoon om :rolleyes:

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tjonge jonge, laat mensen nu toch eens in hun waarde. Als Bar dit spaart en mooi vind, láát haar dan! Ook wij hebben niet veel te makken op dit moment, maar onze auto blijft en de 2 computers ook.. En verzamelen... ehm nee dat niet.

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    waarom worden er steeds weer oude koeien uit de sloot gehaald, alsof jullie een probleemloos leven hebben?

de ene keer gaat het nou eenmaal beter dan de andere keer ook financieel ja.

dit is een verzameling van mn vriend dit doet hij al 15 jaar dus waarom nou gelijk weer een probleem van vorig jaar naar boven halen?

Waarom kun je niet gewoon iets leuks in dit topic zetten dan gelijk maar weer zo te reageren?

beetje jammer, weer...

ps, patroeschka bedankt

10. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hoi meiden,

Misschien heeft ze al die beelden alleen aangeschaft wanneer ze er financieel wat beter voor stonden.

Volgensmij had dit een leuke topic moeten worden.
    Laten we het nu gezellig houden hier?

Liefs Hummel.

11. Female

Female Niet meer actief

Ik verzamel eigenlijk niets.... Ja behalve recepten voor in mijn receptenmap ;)

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    dank je hummel,

ik vind het idd gewoon leuk om te weten of er mensen zijn die iets apparts verzamelen.

En ja als ik een probleem of iets heb of ik wil iets van het hart dan doe ik dat hier maar nu worden die problemen steeds weer naar boven gehaald dus ik vraag me af of het nog wel juist is om er hier gezellig (want dat is het hier altijd geweest) over te hebben..

Als patriciaaa puisten heeft ( http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 ) en daar een probleem mee heeft ga ik dat toch ook niet in elke topic zeggen?

13. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik biljetten van 1000 euro :) maar ja dat schiet niet zo op :(

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    bestaan die dan? :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zoek al lang naar die boompjes met die muntjes eraan ;), om me aan te sluiten op die vermiste biljetjes van Deb....
    Leuk toch, dingen sparen! Nee, wij sparen niks...jawel: JUMBO-zegels (of maak ik nu reclame)?

16. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    Mag best hoor als jij dat leuk zou vinden:)

Het heeft alleen zo weinig met elkaar te maken.
    Jij geeft toch zelf aan dat je geldproblemen hebt.
    En als je dan begint over dure beelden die jullie sparen.
    Dan zeg ik daar wat over.
    Ik zit zelf ook in de geldzorgen. Maar als ik niet voor mijn beesten zou kunnen zorgen of geen boodschappen zou kunnen doen. Zouden dit soort dingen het eerste zijn wat ik zou verkopen.
    Ik vind het gewoon dom om in een topic een maand terug nog te vertellen dat je zo krap zit en zelfs moeite hebt met boodschappen doen etc. Terwijl je dit soort beelden in je huis hebt.
    Beetje inventief zijn is niet zo verkeerd hoor.
    Wat is nu belangrijker.... eten hebben en je rekeningen kunnen betalen of van die beelden in de kast te hebben staan?

o JA... als ik binnenkort een topic open over dat ik alleen maar friet met vette mayonaise zou eten dan mag je me zeker nog eens herinneren aan dat topic over die puistjes van mij. ;)

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik spaar geld, :p

Echt, ik heb een fobie. Als ik geld over heb, koop ik liever niks, maar zet het weg, op de spaarrekening.

Mijn vriend modelauto's, schaal 1:24
    en hij spaarde stripboeken van casper en hobbes. Maar die man is helaas overleden, dus er komt niet meer een nieuw exemplaar.

18. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    bosi bedankt voor je "normale'' antwoord want patriciaaa wil niet goed lezen blijkbaar waardoor deze topic weer een beetje verpest word helaas...

Nogmaals deze verzameling is al 15 jaar oud en van mn vriend, zoiets verkoop je niet 123 ook niet als je even krap zit.
    We hebben wel al veel andere spullen verkocht maar sommige dingen verkoop je gewoon niet of in ieder geval wacht je daar zo lang mogelijk mee. Ook omdat de verzameling begonnen is met een erfstuk nogmaals voor patriciaaa 15 JAAR GELEDEN dus toen hadden we nog geen geldzorgen die trouwens ook opgelost zijn omdat het uwv eindelijk 2000 gestort heeft.

Misschien is het nu duidelijk voor patriciaaa en wil ze een keer normaal reageren zoals andere dat ook doen? dan kan dit nog een leuke topic worden....

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik spaar ook geld :)

En dvdtjes van Disney :oops:

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    bar niet op reageren! Lekker langs je heen laten gaan en alleen de leuke reacties lezen.

Ik spaar Douwe Egbertspunten en we sparen punten van de bouwmarkt. En Airmailes natuurlijk. Verder eigenlijk niets.

Deel Deze Pagina