Grr ben effies geïrriteerd..

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Zo gaat het meestal dan ;).
    Je wilt toch dat iedereen erbij is. En als er eentje niet wil/kan noem maar op, wordt het of afgeblazen of verzet. Je wilt niet dat er ruzie van komt, heel begrijpelijk, en vooral omdat er al ruzie is geweest. Ik zou hem laten weten van, nou dit is ons cadeau, en als jij een ander cadeau wilt geven/doen, prima dan doe je dat maar, en dan daar de medeling maken dat ... en... een ander cadeau hebben bedacht. Is misschien niet zo leuk voor je schoonvader dat niet iedereen compleet is, maar je kunt beter het nu dan gezellig hebben, dan dat er spanning is als hun erbij zijn. Je kunt het niet altijd van 1 of 2 personen af laten hangen wat er gebeurd, eens moet er toch een streep getrokken worden.
    Hoop dat jullie er uit kunnen komen wat te doen.

2. Maia

Maia Niet meer actief

vervelend dat het zo loopt, maar zoals door sommigen ook al is gezegd, ik zou ook gewoon reserveren, de dag/tijd aan hem doorgeven en zeggen dat je het leuk vindt als ze komen en het dan van hun laten afhangen.

3. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    overleg het anders met je schoonmoeder en zwager+aanhang. Vraag om hun advies. En als zij vinden dat het etentje gewoon door moet gaan dan stuur je de jongste een smsje:

Jammer dat je er niet bij wilt zijn. In overleg met de anderen hebben we besloten om alsnog het etentje door te laten gaan omdat schoonvader dat erg leuk zal vinden. Mochten jullie nog van gedachten veranderen dan zijn jullie uiteraard nog van harte welkom..

iets in de trend:)

4. Bedankt voor alle reacties.
    Dacht echt effe dat het aan mij lag dat ik een beetje boos was omdat ik het flauw vindt dat hij niet mee wil doen!

Nu zit ik er toch aan te denken om het vriendelijk nog 1x te vragen en uit te leggen waarom.
    Maar weet niet zo goed hoe....

Als ik aan 'm denk dan word ik gewoon beetje pissig omdat hij altijd zo dwars ligt en nu weer!

5. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Leuk idee!
    Alleen jammer dat dan 1 persoon het voor de hele fam. kan verpesten!
    Ik zou het alsnog gewoon regelen.
    Je kunt het nog 1 keer aan hem vragen en uitleggen, wil hij nog niet mee...hij weet nu wanneer jullie gaan en als hij toch een of ander duur kado wil geven komt ie dat maar langsbrengen als jullie gezellig met z'n allen zitten te eten.
    Zo....
    Vind niet dat jij je verantwoordelijk hoeft te voelen als dit weer een of andere ruzie uit zou lokken, want dan ligt dat nog altijd bij de jongste zoon.

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb ook iets soortgelijk gehad vorig jaar vaderdag. Heb direct teruggesmst: En jou betere idee is?

Je raad het misschien al die had ie niet, dus mijn cadeau ging door:D.

Lekker makkelijk zeggen wat je niet wil ipv iets zelf bedenken. Wat een sukkel!

7. Ja ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.. Want hij is natuurlijk niet verplicht om eraan mee te doen, al is het wel leuk natuurlijk!

Schoonvader viert vrijdag zijn verjaardag, dan hadden we de planning om een kaart met een gedichtje te geven waaruit blijkt dat hij zondag of volgende week zondag, (moesten nog ff kijken wat het beste uitkomt) met ons uit eten gaat voor zijn verjaardag!

Ik dacht eraan om dit te sturen:
    Hey .....,
    Ik zit er nog eens over na te denken en ik vindt het eigenlijk wel erg jammer dat jullie niet mee willen doen!
    Maar om het zonder jullie te doen vind ik ook niet zo leuk, want dan is het hele idee erachter weg, en weet zeker dat je vader dat erg jammer zou vinden.
    Wij en vooral je vader (en moeder) zijn erg blij dat we allemaal gewoon weer leuk met elkaar omgaan na alles wat er gebeurd is.
    En daarom leek mij dit een leuk cadeau voor je vader.

Zeker omdat hij geen ideeën heeft voor een cadeautje en toen ik het vroeg zei hij ook dat hij alles al heeft. :) Mooie camper, kinderen, kleinkinderen.
    Misschien willen jullie er nog even over na denken?
    Of hebben jullie al iets in gedachten?
    Het lijkt mij leuk voor ons allemaal, een gezellige avond met de familie.

Ik had het idee om dan te gaan eten in .......
    "Live Cooking Buffet” voor € 27,50 per volwassene (2u, en 3u = € 5,00 meer p.p). Lekker eten en non-alcoholische dranken inbegrepen.
    We splitsen het totaalbedrag dan in 3en.

Misschien vindt je het alsnog niks, of miss te duur.
    Maar ik heb het iig geprobeerd.

Veel liefs, Desiree

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Niks meer aan doen, je hebt het prima omschreven. Versturen!

9. Ik gaat m nu versturen :) Spannend ;)!!

10. Hahaha ik ben net een kleuter nu, kijk om de 3min op mn tel of hij al wat gestuurd heeft...

11. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik hoop voor je dat hij bij draait, ik vind het een heel leuk cadeau wat jullie bedacht hebben!

12. Hij reageert niet.. en heb hem al een paar keer online gezien. Irritant!

13. Nee, ze doen het alsnog niet!

Ze vinden het te duur, willen een persoonlijk cadeau geven en daarnaast blijven ze erbij dat ze een diner geen leuk cadeau vinden.

Primaaaaaaa, ik benader hun vanaf nu ook niet meer denk ik voor gezamenlijke dingen, het is elke keer wat ;););) ...

Dus nu gaan we het nog wel doen, alleen zonder hun.
    Mooie kaart met een gedicht en een tekening erbij van de kleinkinderen.
    En hij krijgt van ons en de hele familie ook een striptease :D:D:D .
    Haha die man krijgt een 65e verjaardag om nooit te vergeten... :p

14. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

goed om te lezen dat jullie wel gewoon gaan !!

veel plezier met elkaar !!!

15. Ja hebben geen zin om ons weer tegen te laten houden door hun hoor.
    Toen hij 62 werd en met pensioen ging zijn we ook al niet wezen eten omdat er toen een giga ruzie uitbrak door hem die bijna 2!! jaar heeft geduurd.

Dus, ik ga straks reserveren en dan gaan we gezellig weg. :D

Deel Deze Pagina