Ja ja, vandaag was het zover. Ons prinsesje ging voor het eerst zelfstandig staan. Ze was er zelf, net als ik zo trots op. Ze kon zich al optrekken tot op de knietjes en zelfs 1 voet eronder zetten, maar vandaag, vanuit het niets ging ze staan. Ach, wat ben ik trots op mijn meissie. ff een foto Bekijk bijlage 46736
Ze kijkt zelf ook helemaal trots. Echt zo van zie mij mama ik sta helemaal alleen. Schatje om te zien
Leuk he dat staan. Mijn zoontje doet het ook sinds een paar weken. En als ze het doorhebben. Dan is het continue dat ze het doen.
hahahah ik zit gewoon schaapachtig grinnikend achter mijn pc.... tot 7 maanden terug zou ik dit soort berichtjes echt belachelijk hebben gevonden..... get a life..... alle kinderen gaan uiteindelijk wel staan toch????? ik vond al die moeders mnaar hysterisch.... maar nu ik zelf een kindje heb ( snap niet dat ik dat ooit heb gedacht ) ...... snap dat je zo trots bent dat je wel kunt opstijgen.... wat een schatje zeg.....en wat goed dat ze nu zelf kan staan... ja.... nu kan denk ik inderdaad het grote opruimen gaan beginnen hahaha want nu kan ze alles gaan pakken wat ze leuk vind leuk hoor gr Jose
Hahahaha, dat dacht ik dus ook toen onze meid nog niet geboren was, maar zodra je beebje in huis slaan je gedachtes spontaan om en ben je trots op de kleinste dingetjes die ze nieuw leren. Gek he