FF gal spuwen hoor...Blegh word er soms echt ZO moe van :x. Ik ben er intussen achter dat ze niet tegen vezels kan zoals bijv. bruin brood. Ook kan ze niet goed tegen melkeiwitten. Ze heeft echt maanden zure stink diaree gehad. SInds ik dus gestopt ben met verzels en melkproducten te geven is de diaree zo goed als over. MAAR daarin tegen is de ontlasting nou weer harder en steviger met als gevolg dat het niet lekker doorgaat zeg maar . Ze had eergister 1 heel klein keuteltje, en gister ook... En het probleem is dat de reflux 20 x erger word daardoor. Het komt steeds zo enorm op! Dat ze er zelfs iedere keer van hoest en er soms zowat in blijft. Nou ja overdreven gezegd maar dan weten jullie misschien wat ik bedoel.. Bij de KA lopen we al sinds ze 6 weekjes is.... Die weten het ook allemaal niet meer.. Ik zit nog te denken aan bioresonantie of andere homeopathie...Want misschien kan die kant nog iets voor ons betekenen? Maar ik twijfel er een beetje aan, want wat ik lees is dat ze bijna tegen iedereen zeggen: melkeiwitallergie, notenallergie, citrusvruchtenallergie........ Tsja dat weet ik allemaal al wel, maar hiermee is het niet opgelost. Iemand ervaring met de homeopathie met dit soort klachten? Chiropractor en osteopathie hebben we allemaal al geprobeerd. Medicatie kan ze niet tegen, dus dat heeft ook geen zin. Ik hoop dat er mensen met me mee willen denken, en hun ervaringen willen delen. Thanx
Mijn schoonzus koopt voor haar zoontje bij een homeopathisch winkeltje steeds spul om de ontlasting op gang te houden. Werkt als een trein heb alleen geen naam voor je helaas. Maar in de winkel kunnen ze het je vast wel vertellen . Zelf heb ik als kind ook veel problemen gehad met overgevoeligheden en mijn moeder ging met mij naar een homeopaat. We hebben hier goede ervaringen mee. Wat ik nog kan herinneren van toen ik klein was, moest ik lijnzaad eten. Misschien heb je hier iets aan: Lijnzaad, voedsel en medicijn | Mens en gezondheid: Gezonde voeding Ik weet alleen niet of het ook mag bij zulke jonge kinderen, maar dat weten ze winkel. Wat betreft bioresonantie: ik weet niet of er een vereniging is, maar misschien kun je kijken voor een erkende in de buurt. Die schoonzus die ik al noemde, gaat er heen voor zichzelf en is laaiend enthousiast. Ze zat voorheen helemaal onder het eczeem en na het dieet dat ze aanhield op aanraden na zo'n sessie was het weg. En zodra ze een product at/dronk wat op de lijst stond, kwamen er weer plekken terug. Ook via dit forum heb ik erg goede verhalen gehoord. Succes in ieder geval!
@boefjesmama: Bedankt voor je reactie!! Ik vind het fijn om verhalen te lezen zoals die van jou! Ik moet toch echt maar eens naar de hompeopaat..] Ik zal het stukje over lijnzaad nog even lezen... Thanx