Ideetjes voor digitaal fotoboek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door NiekeKris, 31 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Ik kan er geen topic over vinden, dus open ik er zelf maar één. Ik ben op zoek naar ideetjes voor een digitaal fotoboek. Dus bv. wat voor dingen zet je er in (naast foto's natuurlijk), hoe deel je pagina's in, wat voor moois maak je ervan. De gewone dingetjes heb ik nu wel onder de knie, maar ik zou het boek eigenlijk graag net een klein beetje extra geven. Maar hoe? Iemand goede ideeën, tips?

2. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0
    Met welk programma werk je meestal?

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb een macbook en via Iphoto heb ik een fotoboek gemaakt van mijn zoons eerste jaar + zomervakantie. Ik heb het per maand ingedeeld want zo had ik mijn foto's ook opgeslagen. Ik heb op elke bladzijde 16 fototjes geplaats van hem van elke maand en de bladzijde ernaast 1,2 of 3 mooie grote foto's. Heb er geen tekst bij want de foto's geven al genoeg info. Op pagina 1 heb ik bijvoorbeeld screenshots gemaakt van het nieuws van die dag en het weerbericht.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    @19linda85: De vorige twee fotoboeken (van het eerste en tweede half jaar) hebben ik gewoon in het programma van de Hema gemaakt. Voor het boek van het tweede jaar ben ik ook met photoshop aan de gang gegaan om foto's te bewerken, omdat je dan toch een stuk meer mogelijkheden hebt.

Heb ook al veel gegoogled op scrapbook en collages ed om ideeën op te doen, maar de meeste scrapbookdingen vind ik niet zo mooi en te druk ed. Heb wel een erg leuk idee gevonden voor één pagina, maar ja, heb er natuurlijk nog véééééééél meer nodig. ;)

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Kijk eens op Photobox.nl --> Niet duur, en ze hebben echt hele leuke "standaard" lay-outs voor bijvoorbeeld een peutermeisje/jongen, new born fotoboek, etc. Ik heb mijn boek net binnen, en het is supermooi geworden!

6. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik werk zels met paint shop pro.
    Dit is o.a wat ik er van gemaakt heb. Tja de een vind het mooi de ander niet. Das natuurlijk ieder voor zich;)
    Maar misschien breng je op een idee.

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Dit is een goede tip! Ziet er superleuk uit! Die ga ik ook maken zodra de kleine meid 1 is. Bedankt!

Deel Deze Pagina