Echt spuugzat zijn we het.. weer is het kastje uitgevallen.. software updates, helemaal geen beeld hebben.. we missen constant dingen als het journaal of series die we volgen.. er gaat zo een heel kwaad mailtje naar upc toe. we hebben al verschillende malen gebeld en het is even beter geweest, maar sinds een paar weken kan ik minstens eenmaal per dag het kastje opnieuw uit en aanzetten in de hoop dat ie het weer doet. ik heb nu de kabel weer ingestoken nadat we net 10 minuten hebben geprobeerd het digitale kastje weer aan de praat te krijgen. hebben nog meer mensen hier die ervaring? groetjes marieke
Och praat me niet over UPC.. Het is omdat we geen andere aanbieder hebben anders had ik hun allang gedumpt!
hoi met t oude kastje hadden wij dit ook constant! echt verschrikkelijk, deze hebben we toen ook terug gestuurd! nu hebben we sinds kort de nieuwe uitvoering met harde schijf erin en deze bevalt ons prima! geen gezeur gezeik en gedram meer van uitvallen enz. hij update wel maar hebben we geen last van ben er heel blij mee met de nieuwe liefs marieke
Wij hadden eerst digitenne en werden gek van de storing. Nu UPC en geen klachten. We hebben de niewe box met harddisc recorder.
UPC nooit aan beginnen, niet met internet, niet met digitale tv NIKS! Echt dat UPC nog bestaat is me een raadsel.
ja hoor hier ook het geval wij gaan ook kijken voor een andere aanbieder word er gek van. zelf met rekeningen lopen ze te klooien
pfffff breek me de bek niet open..wat een bagger die UPC..hebben alleen de kabel..(was gelukkig wel zo wijs om geen verdere diensten tenemen van ze...)..en dat is al één bron van ergenis...helaas ook geen andere provider die digitaal anbied... ben al zover dat ik zit tedenken aan een schotel
hier doet het kastje het ook niet meer.............deze week maar weer eens bellen. hij vraagt steeds naar een code...alleen die hebben we niet.....
Wij hebben het vooral gehad toen onze dvd recorder tussen tv en decoder in stond. Daarna ging het wel. Maar vaak hebben we blokjes beeld, heel irritant.
Fijn dat we niet de enige zijn..als het zo blijft stappen we misschien wel over op digitenne van KPN, minder zenders maar misschien is het wel stabieler. Wat sommigen schrijven over een nieuw kastje met een harddisc recorder is ook nog een optie, hebben jullie toen daarvoor extra moeten betalen? groetjes Marieke
ik heb ook hele nare verhalen gehoort over upc.elke jaar met een ander bedrag komen wat je moet betalen ze gooien er zo 50 euro bovenop.
wij hebben digitale tv van kpn en het beeld is goed mischien een idee wij hebben alles van kpn tv telefoon en internet en nooit geen problemen alleen als je vista draait dan kan het niet draadloos omdat het nog niet ondersteund word maar dan aan een draadje vast alleen zit ik nu al drie maanden op de mine te wachten maar ze hebben beloofd dat ie deze week binnen kan komen groetjes jolanda
Dat hebben wij ook gehad. Gebeld met de klantenservice van UPC en toen bleek dat ons kastje geupdate moest worden. Dit deden ze van afstand, wij konden gewoon de instructies opvolgen. Sindsdien geen klachten meer gehad. Het bleek dus te maken te hebben met verouderde software. Misschien ook de klantenservice eens bellen? UPC bevalt ons verder prima, hebben tv, telefoon en internet van ze.
We hebben al 2067 updates gehad (grofweg ) toen heeft het een paar weken goed gewerkt en is het weer van voor af aan begonnen. Ik heb nog geen reactie van ze, dus ben benieuwd. stiekem wil ik het ook niet kwijt, ben wel erg verslaafd aan discovery travel, maar als het geklooi doorgaat moet het wel, ga niet betalen voor een wanproduct.
hmm hier werkt de mediabox als een trein de versie zonder harddisk dus.. odmat wij geen zin hebben om voor een harddisk te gaan betalen.. (volgens mij 10e per maand?) bij het aansluiten bleef hij hangen in een update en deed dus uiteindelijk nogal weinig maar na 1 telefoontje met een zowaar zeer vriendelijke meneer (tegenwoordig hebben ze een ander callcenter.. en deze mensen weten gelukkig WEL hoe je iemand te woordmoet staan.. ) heeft hij de box gereset van afstand.. hij heeft daarna ons teruggebeld en heeft aan de lijn gezeten tot hij door alle updates heengelopen was. nu gebruiken wij hem eerlijk gezegd bijna nooit voor tv.. maar voornamelijk voor de radio.. en sinds die tijd niet 1x storing gehad dus ook als we toevallig weleens tv willen kijken.. dan doet ie het gewoon prima