Drukke week en slecht slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gwennepen, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij was afgelopen week een beetje teveel van het goede, met al die leuke maar vooral drukke dingen. Liv zat er daarom ook even helemaal doorheen gisteravond + nacht. Niet willen slapen en maar huilen...

Het meiske is wel héél erg moe geweest vandaag maar vertikte het om te gaan slapen. We hebben dus maar heel rustig aangedaan, ook wel eens lekker. Hopen dat het vannacht beter gaat.

Mijn vraag is, wat doen jullie op zo'n moment? (Dit komt namelijk bijna nooit voor hier) Als ik wegliep ging ze helemáál over de rooie. Ik heb haar maar bij ons in bed genomen en na even kroelen viel ze op een gegeven moment wel in slaap, oké... ik heb verder niet meer goed geslapen, maar ik vind het zo sneu om haar dan zo overstuur in bed te laten liggen.

2. limbomama

limbomama Lid

15 jul 2010
    14
    0
    0
    Hey,
    Dat komt me bekend voor!! Same here!
    Vorige week vakantie gehad en sinds drie avonden is het feest hier in huis. Overdag gaat ie gewoon zonder gemor slapen, maar 's avonds.......... hemeltje lief, dan gaat het dak eraf. Zodra we van de kamer gaan begint ie te krijsen en houd niet op tot ik hem 2 uur later op de arm in slaap wieg. Ik ben er vrij hard in en kan uren om de paar minuten terug lopen om het gerust te stellen, maar hem niet uit bed te nemen. Maar mijn man kan dat niet. Die haalt hem na een tijdje gewoon uit bed. Dat helpt geen moer en als we hem terug leggen begint alles van voren af aan. Dus ben ik vervolgens de pineut en kan hem wiegen tot hij eindelijk op de arm in slaap valt.
    Ik zou zeggen laat liggen en ga troosten, maar neem haar niet uit bed. Die van ons heeft het na drie dagen al door, dat als ie maar blijft krijsen dan komt papa wel halen. Nou dan heb je wat aan je fiets hangen, want dan kun je iedere avond hetzelfde ritueel verwachten.

Deel Deze Pagina