Grr even me gal spugen

Discussie in 'De lounge' gestart door Truelove, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha: ik zie juist een blonde meid met lange haren, zelfde blousje maar in wit ;) en inderdaad een super-superkort spijkerbroekje...... En idd die cowboyhoed ontbreekt....:D

2. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik zou er ook mee moeten lachen als mijn man dat verteld. Ben je zo onzeker dan dat je je daar druk over maakt?

3. petrova

petrova Actief lid

Dat kan toch ook nooit serieus geweest zijn? Althans, als ik de man was geweest bij wie ze dat deed zou ik denken dat ze me zat te jennen om wat voor reden dan ook. Zoals kinderen die zich in de auto vervelen ook wel eens gekke dingen gaan doen.

Of het is een nieuw soort prostitutie, geen klanten lokken naast de weg maar erop :)

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ach die meid komt wat te kort. Verwijs haar naar de dichtsbijzijnde groenteboer, kan ze een banaan kopen.

En alleen maar goed dat je man dit met jouw deelt. Het heeft hem niet warm gemaakt blijkbaar. Dus hij is nog exclusief voor jou!

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Omdat je zei dat je man haar een knal had verkocht... dat is toch behoorlijk overdreven als iemand alleen maar aandacht probeert te trekken?

Een viespeuk die denkt mijn kont beet te pakken in de tram, ja die krijgt een elleboog.

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ben daar ook niet bang voor hoor ;)
    Sommige mensen zijn gewoon echt Zielig hahah

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat had ik he-le-maal de bom gevonden :D
    Ik had foto's gemaakt en ze direct vereeuwigd op internet.

Ein-de-lijk weer eens een keertje goed sjans :p:D!!!
    Verder had ik er hard om kunnen lachen - wat ik daarstraks ook al deed.

Ik ben een lekkertje :cool: Nanananana!!!! Dit zal mijn partner horen straks!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nog even een vraagje: Ze "deed raar met haar sigaret"...... Ik weet niet of ik nu de enige ben die denkt: :(, maar ik ben wel heeeeeeeeel nieuwsgierig naar WAT ze nou deed met die sigaret .....(denkt aan Monica Lewinsky :D:D:D)

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hahaha mijn man zegt dat ze er mee aan het spelen was in haar mond...
    En hij zegt ze wapperde ook iedere keer met haar haren.... Geen idee hoe dit eruit heeft moeten zien hahhahah

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113
    Ik zou er ook om lachen hoor. Mijn man zou waarschijnlijk naar haar uurpijs vragen en daarna verder rijden.

11. Echt, dat zulke mensen bestaan.. Ik verbaas me ook altijd zo over de verhalen van de vrouwen hier, waarvan de man wasmachinemonteur is, of iets dergelijks :)

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ok.... hoe lang heeft je man eigenlijk naar haar zitten kijken dan dat ze dat allemaal gedaan heeft? Of was ze reuzesnel? Waarom ben je nou pissig op haar eigenlijk? Ik bedoel... je man kan het allemaal tot in detail navertellen, die heeft dus ook niet meteen z´n hoofd weggedraaid....:D

ik denk dat hij zit te hinten naar je!;) dus op naar de primera voor een dikke sigaar zeg ik!

13. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    kan me gewoon niet voorstellen dat ik zoiets zelf zou doen, vind het nogal goedkoop

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Echt pissig ben ik niet hoor.. Snap gewoon niet dat mensen zo kunnen zijn!!!

Oh en die sigaar komt er niet hoor hahaha

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113
    Nee, dat mensen dat soort dingen doen snap ik ook niet, maar is hetzelfde type als met het minirokje wijdbeens gaat zitten denk ik (al dan niet met ondergoed). Er zijn mannen die het wel aantrekkelijk vinden, gelukkig vindt mijn man het voor ho*ren.

16. 2jees

2jees Niet meer actief

Ow haha dat bedoelde je. Dat was waarschijnlijk zn eerste reactie op zoiets belachelijks. (Hij mept juist nooit, is de kalmte zelve maar zóiets vind hij afschuwelijk).

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hahah blijkbaar is je man leuk, maar hij komt toch terug bij jou en niet bij wapperend rokend wrijvend dametje :p

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Gelukkig maar ;)

19. Amare

Amare Niet meer actief

Haha die vrouw komt thuis duidelijk iets tekort of heeft seksuele frustraties.

20. Onje

Onje Niet meer actief

Ken jou het schelen haha sjans is sjans!
    Je man ligt nog goed in de markt.

Sjans is toch lekker voor je ego ;)
    Zo had ik laatst sjans van een paar brandweermannen, wel de 2e rangs versie van de bekende "suddenly my house is on fire" maar goed ik had sjans jonguuuuh vuuuut vieuwwww !!!

Deel Deze Pagina